Haha lekker bezig Arie.
Ik wil alvast het geld overmaken.
Ik geloof er wel in. Dan kan je de eerste alvast opsturen!
Haha lekker bezig Arie.
Ik wil alvast het geld overmaken.
Ik geloof er wel in. Dan kan je de eerste alvast opsturen!
Hoeveel tijd kost verwijderen van de kleur van de rest v.d. tool?
'k moet em in de draaibank zetten, draaibank inschakelen, oppervlakte schuren, en dan schoonmakenā¦
Minuutje ongeveer denk ikā¦
From Franceā¦
Weet ik wel, maar als ik toch inkoop, dan liefst een reserve-setje inserts meteen erbij.
En trouwens, die op mijn Bergeon zijn ook niet meer helemaal frisā¦
Ik vind dit wel een slim bedacht tooltje want inderdaad, die springbar vork geeft nog wel eens de geest⦠En iets vergelijkbaars is er alleen met vaste pin of vork kant voor ongeveer hetzelfde bedrag. Dus geen vervangbare bitjes.
Fijn bedacht en mooi gemaakt, ik doe mee.
Dat moeten we dan zelf regelen IMO, het is al ingewikkeld genoeg zo te lezen voor alleen dit tooltje. Misschien voor een fase 2 als dit achter de rug is ?
Dit hoeven ze niet voor nop te doen.
Ik heb liever dat Jan er n paar euro per setje vorkjes en pinnetjes op pakt aan winst dan een of andere Fransoosā¦
Dit dus. Meer support voor Jan.
Ik wil een setje van vijf, zodat ik voldoende Diversiteit heb
Ander vraagje @Arie_Kabaalstra, komt ook ergens op het tooltje jouw logo te staan?
Plus nog een
Daās bij mekaar je marge⦠mooi als optie aanbieden
Ideetje: voor de Amerikaanse en Antilliaanse markt in de vorm van een honkbalknuppel! Wow! Desnoods ƩƩn tooltje erin.
En dat zeg ik ook nietā¦
maar nog meer toevoegen aan dit proces zal de boel alleen maar vertragen. En als je 1 - 2 jaar met een bitje doet heb je tijd zat om zelf wat te bestellen
Dus voor Fase 2, en laten we hem dit nu afmaken want dat is al lastig genoeg.
Of⦠een Bowling Pin?..
Frees er je Dumet logo in, ontwerp een of ander kek envelopje wat je uit de Xerox kunt drukken met hetzelfde logo, en laat HF army de fuck uit het ding influencen op de socials.
Als de grote g̶e̶l̶d̶w̶o̶l̶v̶e̶n̶ horlogeblogs dit oppikken dan willen ze ongetwijfeld een fijn item wijden aan
āThings You Didnāt Know You Needed: Dumet keychain watchtoolā in ruil voor een paar gratis items.
Gaan ze vervolgens een samenwerkingsverband aan met hun logo erop, kek toolpouchje erbij, je kent het wel en de moneytrein rolt op volle kracht.
Dat eerste moet wel lukken, overigens
Die willen gewoon geld zien.
āI donāt do shit for freeā is het dan.
Dit is dozen schuiven. Niet moeilijk.
Gemakkelijker dan anodiseren en kost minder tijd.
En het levert winst op, waar anodiseren dat alleen kost (tenzij het een betaalde optie wordt).
Komt er ook een serie met Dumetvorkjes? Fijn om te weten dat het compatible is met Bergeon, maar ik ben niet met dat merk getrouwd. Niet uit titanium gok ik zo, neem aan dat die vorkjes iets zachter moeten zijn als het RVS van horlogekastenā¦
KISS
dat betekent niet aan beginnen!