Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Haha lekker bezig Arie.
Ik wil alvast het geld overmaken.

Ik geloof er wel in. Dan kan je de eerste alvast opsturen!

2 likes

Hoeveel tijd kost verwijderen van de kleur van de rest v.d. tool?

'k moet em in de draaibank zetten, draaibank inschakelen, oppervlakte schuren, en dan schoonmaken…

Minuutje ongeveer denk ik…

2 likes

From France…

Weet ik wel, maar als ik toch inkoop, dan liefst een reserve-setje inserts meteen erbij.
En trouwens, die op mijn Bergeon zijn ook niet meer helemaal fris…

2 likes

Ik vind dit wel een slim bedacht tooltje :ok_hand: want inderdaad, die springbar vork geeft nog wel eens de geest… En iets vergelijkbaars is er alleen met vaste pin of vork kant voor ongeveer hetzelfde bedrag. Dus geen vervangbare bitjes.

Fijn bedacht en mooi gemaakt, ik doe mee.

2 likes

Dat moeten we dan zelf regelen IMO, het is al ingewikkeld genoeg zo te lezen voor alleen dit tooltje. Misschien voor een fase 2 als dit achter de rug is ?

Dit is wel een goed idee om meteen bij te kunnen bestellen @Ruud.

3 likes

Dit hoeven ze niet voor nop te doen.
Ik heb liever dat Jan er n paar euro per setje vorkjes en pinnetjes op pakt aan winst dan een of andere Fransoos…

4 likes

Dit dus. Meer support voor Jan.

2 likes

Ik wil een setje van vijf, zodat ik voldoende Diversiteit heb :grin:

Ander vraagje @Arie_Kabaalstra, komt ook ergens op het tooltje jouw logo te staan?

Plus nog een

Da’s bij mekaar je marge… mooi als optie aanbieden :+1:

1 like

Ideetje: voor de Amerikaanse en Antilliaanse markt in de vorm van een honkbalknuppel! Wow! Desnoods ƩƩn tooltje erin.

2 likes

En dat zeg ik ook niet…
maar nog meer toevoegen aan dit proces zal de boel alleen maar vertragen. En als je 1 - 2 jaar met een bitje doet heb je tijd zat om zelf wat te bestellen :smiley:

Dus voor Fase 2, en laten we hem dit nu afmaken want dat is al lastig genoeg.

Of… een Bowling Pin?.. :slight_smile:

2 likes

Frees er je Dumet logo in, ontwerp een of ander kek envelopje wat je uit de Xerox kunt drukken met hetzelfde logo, en laat HF army de fuck uit het ding influencen op de socials.

Als de grote g̶e̶l̶d̶w̶o̶l̶v̶e̶n̶ horlogeblogs dit oppikken dan willen ze ongetwijfeld een fijn item wijden aan
ā€œThings You Didn’t Know You Needed: Dumet keychain watchtoolā€ in ruil voor een paar gratis items.

Gaan ze vervolgens een samenwerkingsverband aan met hun logo erop, kek toolpouchje erbij, je kent het wel en de moneytrein rolt op volle kracht.

Dat eerste moet wel lukken, overigens :joy:

24 likes

Die willen gewoon geld zien.

ā€œI don’t do shit for freeā€ is het dan.

2 likes

Dit is dozen schuiven. Niet moeilijk.

Gemakkelijker dan anodiseren en kost minder tijd.
En het levert winst op, waar anodiseren dat alleen kost (tenzij het een betaalde optie wordt).

1 like

Komt er ook een serie met Dumetvorkjes? Fijn om te weten dat het compatible is met Bergeon, maar ik ben niet met dat merk getrouwd. Niet uit titanium gok ik zo, neem aan dat die vorkjes iets zachter moeten zijn als het RVS van horlogekasten…

1 like

KISS :kiss:

:point_up_2: dat betekent niet aan beginnen!

1 like