Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Wat te denken van een kubotan-versie?

Vooralsnog heb ik geen plannen in die richting

als je dergelijke onderdeeltjes in kleine oplagen moet maken, is dat geen economisch handige zet
 of ik prijs mezelf de markt uit

Als ik er nou in één keer 150.000 zou moeten maken
 dan ga ik wel kijken

Naar zo’n machine
 ik denk dat ze er met genoegen eentje donkerblauw spuiten voor me.

2 likes

Eens. Een verschil in prijs tussen de blanke en gekleurde uitvoering lijkt me wenselijk.

P.S. Hoop dat ik deze, voor de verkeerde verstaander ongetwijfelde kritische, opmerking mag plaatsen.

2 likes

Allemaal zaken die ik nog wel eens ga bekijken als ik me dat kan veroorloven

Laten we de bedrijfskundige beschouwingen vooralsnog maar even op de achtergrond houden, en ons concentreren op wat er NU gedaan moet worden teneinde een kwalitatief goed product te poneren.

10 likes

Nee, echt niet waar.

Nu je product goed in de markt zetten en er een succes van maken. Niet maar wat doen en straks constateren dat je meer geld moet vragen voor geanodiseerde versies om voldoende marge te pakken.

Prijzen achteraf verhogen is lastig uitleggen.
Ineens goed doen!

1 like

Eerst een product!..

Dan heb ik pas inzichtelijk wat de werkelijke kosten zijn

Daarna kijken we verder
 deze eerste batch kan de aanzet zijn tot meer

3 likes

Mij ook.

3 likes

Letterlijk deze ‘uitwisseling van ideeĂ«n’ had ik een paar jaar geleden met Kabaalstra. De rillingen lopen over mijn rug.

2 likes

Ik weet niet hoe makkelijk sleutels tussen de groefjes kunnen. Zal waarschijnlijk wel meevallen, maar mijn telefoon laat zien dat sleutels behoorlijk krassen (en niet alleen op het scherm).
Door het kleurtje te laten vervallen heb je die tooltjes wel een stuk of vier keer minder in handen (per stuk, volgens de gegeven uitleg). Met marge scheelt een paar minuten werk al best wat euro’s op de uiteindelijke prijs en kun je sneller de gevraagde aantallen leveren. Kleurtjes zijn tof, maar op m’n bergeon heb ik ze nooit gemist.

4 likes

Beetje jammer van de positieve vibe hier. :face_with_raised_eyebrow:
Ook niet nodig. :man_shrugging:

3 likes

Maar die heb je niet aan je sleutelbos!.. :rofl:

6 likes

Fijn dat je zo begaan bent met mijn lot, maar heb je ook concreet iets waar ik nu wat mee kan?

2 likes

Kijk en daarom is Ruud een goede aanvulling op Jarie.

Lorem ipsum

Dit ziet er écht goed uit!!
Nu nog twijfelen over de kleur

Edit: onee bruin. Of root beer moet ik zeggen he.

10 likes

:joy:

5 likes

Kom op, zeg. Je kunt je nu niet veroorloven om te bepalen of een kleurtje duurder is of niet? De webwinkel wordt door @Ruud opgestart en je vindt dit “bedrijfskundige beschouwingen” die je “even op de achtergrond houden” wil?

2 likes

Wat betekend dit ?:joy:

Lees hier niet uit dat hij nu begaan is met je lot. Enkel dat de rillingen hem over de rug lopen op basis van eerdere ervaringen. Hoewel hij best met je lot begaan zou kunnen zijn :wink:

1 like

Of gewoon een eerlijke prijs bepalen voor het product zoals Jan het zelf goed en ‘af’ vindt en wil verkopen. Dan is de blanke versie maar gewoon dezelfde prijs. Die twee minuten voor het anodiseren steekt hij dan in zijn zak als een beetje extra marge tov de arbeid.

Tenminste ik ga er vanuit dat de blanke ook dezelfde eindbewerking gaan krijgen en je het puur over het anodiseren zelf hebt qua voordeel bij een ongekleurde. Of zie ik dit verkeerd?

Oh @Arie_Kabaalstra ik zou tzt wel graag willen weten welke diameter en dikte rubbertjes ik zou moeten zoeken om in die groeven te schuiven. Voor de grip zeg maar, zoals dit:

afbeelding

2 likes

De prijs kan achteraf gewoon aangepast worden, dat doen alle bedrijven. Anders zou melk nog steeds in een fles zitten en 9 cent kosten (1950)
 Niet te moeilijk over doen je zit niet met tientallen wederverkopers ofzo. Gewoon op de site kan je bestellen tegen de prijs die er staat én die mogen Jan/Ruud naar eigen inzicht bepalen en als nodig aanpassen.

2 likes

Ja.
Meer werk = duurder.
30 Eypo blank
32,50 Eypo met een kleurtje.

Tadaa. Geld verdienen voor jou.
Want inderdaad, ik ben begaan met je lot.

6 likes