Waar jij dan weer van gaat genieten.
Hèhè je kon er op wachten hè!
Waar jij dan weer van gaat genieten.
Hèhè je kon er op wachten hè!
Wellicht dat de forum leveranciers als Jaap, Jeroen, Ramon etc er ook een aantal bestellen als give away?
Even niet ruzieën.
Ik heb het forumbeheer inmiddels om toestemming gevraagd en Arie en ik werken in PB nog wat dingetjes uit.
Doel is met 1 goed uitvoerbaar ontwerp te komen, en dus niet straks door de optiebomen het bos niet meer te kunnen zien.
Ik zag gisteren dit topic en dacht wat een onzinnig idee…
Voor het verstellen soit maar een vorkje erbij voor het wisselen leek me overbodig. Want wie neemt nou bandjes mee om aan de bar even een bandje te wisselen.
Grappig hoeveel dit blijkbaar nodig hebben en dat Arie dit gewoon even in elkaar draait. Toch een zinnig topic blijkt
Ik ook niet. Daarom probeer ik het ontwerp eenvoudig en realiseerbaar te houden, in de hoop om een zo kort mogelijke doorlooptijd te krijgen…
Zoals het er naar uit ziet ga ik de administratie doen, zodat Arie zich kan richten op het prototypen en fabrieken van de tooltjes.
't is niet gezegd dat je aan de bar je banden gaat zitten wisselen, maar als je op vakantie bent, en je hebt van alles een beetje bij je… dan kun je gewoon even een ander bandje er op zetten…
't pinnetje, daar zie jij dus wel brood in… Nou… 't vorkje krijg je er gewoon bij… Free of charge…
Als kettinkje om je nek
In de vorm van een haaientand?
Hahaha, ja en een medaillon met: I HF (waarbij het hartje natuurlijk uitgestanst is)
Lijkt mij een strak plan Ruud. Alles netjes bijhouden is een pré, want iedereen schreeuwt hier al om een tooltje en dan wordt het lekker onoverzichtelijk van:joy:
Even terugkomend op een eerdere vraag/opmerking:
er kan gewoon een ringetje door het oogje natuurlijk…
Ik heb gewoon een ratchet sluiting dus ik kan zonder. Maar leuk dat er zoveel animo is en er een mooie oplossing is bedacht
Zijn renders
Niet van Titanium, en niet in mijn werkplaats… dus… nee… die zijn er nog niet…
'k heb 'm nog maar even een kleurtje gegeven… en nu ben ik wel even klaar met het maken van Renderings…
De laatste tijd ben ik aardig handig geworden met die Rendersoftware…
deze draaibank… is niet echt… 'k heb wel zo’n draaibankje onlangs opgeknapt voor mijn vader, en omdat ik daarvoor het hele ding in 3D moest hebben voor het op maat ontwerpen van de nieuwe beitelhouder dacht ik… "ok … we trekken em ook even door de Rendersoftware… ondergrond is een foto van mijn werkbank op dat moment, en daar heb ik het 3D model in geplaatst, en geroteerd zodat ie goed stond, materialen toegekend, en em even laten doorrekenen… wel lollig
Maar goed… Excel opstarten… en even een overzicht maken van welke materialen ik nodig heb, en hoeveel
Deep fakes op HF!!
Ik herken de stukjes gereedschap, maar wat is dat voor bruin leren gebeuren eromheen?
Die blikopeners zijn ook een zeldzaamheid geworden om nog te vinden.
Had er ooit 2, 1 heeft mijn ex weggegooid (want wie gebruikt nu zo’n stom ding), de andere ben ik bij een kampeertrip verloren
Count me in, heb wel interesse in 2 stuks