Ik soms wel, niet zo direkt om het voedsel te laten zien maar meer om de ambiance mede weer te geven en om een NA te introduceren natuurlijk…
Ter verduidelijking, ik introduceer een NA zo omdat het horloge in kwestie meestal al lang en breed bekend is bij velen dus kies ik ervoor om de omstandigheden van het feestje wat weer te geven.
Geloof mij vrij het maakt mij uiteindelijk allemaal echt niet zoveel uit hoor, alleen vind ik het soms jammer dat je met een aantal mensen aan tafel zit die elk op hun eigen Smartdinges slimme dingen zitten te doen en te praten met mensen aan de andere kant van de wereld maar niet meer zien wat er aan hun tafel gebeurd… dan kijk ik dus graag eens naar mijn pols en dan terug naar het gezelschap waar ik mee aan tafel zit.
Off topic : voedsel fotograferen… naast het uitzoeken, bestellen en opeten, fotografeer ik graag super lekker eten.
Niet voor mijn virtuele vriendjes, maar gewoon voor mezelf en ter inspiratie.
Afentoe een wristshotje erbij. Niets aan de hand.
Die man zal wel leuk zijn op feestjes. Oh nee die zijn natuurlijk ook niet nodig. Lekker in een grot op de grond zitten en bessen eten. De rest is overbodig.
Vandaag de dag is het voor de meest mensen een sieraad. Eentje die een tikkeltje functioneler is dan een armbandje, maar alsnog een sieraad. Voor de meesten dan he. En daar is verder helemaal niets mis mee. Je bent niet meer of minder man omdat je een horloge draagt.
Nodig, niet echt, mijns inziens, maar wel mooi en altijd een goed onderwerp tijdens de koffie. Het is voor mij een sieraad, wat dan toevallig ook de tijd, datum en maanstand aangeeft. Of dat uberhaupt toegevoegde waarde heeft, buiten de funfactor
Ik voel het dragen van een horloge nog altijd niet als een sieraad,…
maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker (en dat terwijl je voor de prijs van sommige van mijn horloges al hele mooie sieraden zou kunnen kopen… ).