Wel of geen horloge dragen?

Met alle respect, waar slaat dat op? Mag alleen een transgender dat zeggen of zo?

2 likes

Zeer waarschijnlijk, omdat de GroteBozeWolvin van het vrouwelijke geslacht is.

2 likes

Nee hoor, inmiddels is wel duidelijk dat dit voor iedereen heel persoonlijk is. :+1:

Naamloos-1

4 likes

Dat is het geluid dat een wolvin maakt die zich verslikt in een mals kippetje.

2 likes

Op zich ben ik het met het argument van zijn stelling eens. Het ontgaat me echter hoe hij daar vervolgens uit concludeert dat het zinloos is om er een te dragen.

1 like

Ik heb de man helaas niet meer gezien, het had een leuk gesprek kunnen worden… :grin:

Deze wolvin eet uitsluitend bio kip, voorzien van het juiste labeltje. Quod non. Try again.

2 likes

E-nummers zijn anders uitstekend voor het gevoel voor humor.

De grootste grappenmakers hier eten louter friet, spareribs en drinken liters bier.

4 likes

Mijn iPhone gebruik ik alleen voor de app ‘Find my watch’

2 likes

Dood aan de sleurhut!

1 like

Ik hou ook wel van sushi :sushi:

met

erbij.

2 likes

Nee hoor… :grin::+1:

Getver, een bio kip in een plastic zak uit de super?
een beetje wolf kan beter :sunglasses:

3 likes

Blijft een mooi voorwerp, zeker de mechanische versies. Historie die niet verloren mag gaan. Blij dat ik er een aantal heb. Draag ze met veel plezier en vraag me vijf minuten nadat ik heb gekeken hoe laat het is moet ik alsnog kijken omdat ik het niet weet. :joy: Nee nog geen aftakeling door ouderdom, denk ik dan maar​:sunglasses:

1 like

Herkenbaar! Ik praat dit altijd goed voor mezelf door te redeneren dat ik niet kijk op m’n horloge kijk om te weten hoe laat het is, maar om te kijken of het al een bepaalde tijd is (geweest), ja of nee. Bv. Is het al bijna acht uur (want dan moet ik dit en dat gaan doen)? Nee dus.

1 like

maar het universum draait wel om elkaar heen met de precisie van een (zwitsers ?) horloge :slight_smile:

1 like

Met een zeer respectabele reservegang. :slightly_smiling_face:

3 likes

En ruim binnen COSC.

1 like

Omgekeerd? :wink:

1 like