Wel of geen Tudor? Ik ben eruit.

Ronnieb heeft hier zeer gelijk

Uw zult er gaande achter komen dat we hier op het forum veel horlogefreaks hebben en veel mensen van de liefhebberij, en iedereen is welkom… ik heb persoonlijk de tudor black bay chrono geprobeert, en ik vind hem te dik, daarvoor ga ik voor de rolex daytona…en zoals iedereen op dit forum zal toeschrijven aan mij is mijn zoektocht dwaas, maar wel genuine, ik heb het al 3 jaar over mijn geliefde grail, en ik heb al 3 jaar dezelfde overtuiging … het gaat niet om het geld, de waarde van het hoerloge, de status, het gaat erom dat je jou droomhorloge om je pols krijgt… zei het seiko, tudor, timex, rolex, casio, we zijn allemaal horloge afficianodos hier op het forum, en daar ben ik maar al te trots op

3 likes

Ik vind Tudor Prince day - date echt mooi ( ik heb een Bulova Super Seville ) Tudor horloges zijn voor mijn pols niet geschikt ( 17.5 cm )

1 like

Ik snap het.

Maar het gaat nou net niet op de bezel en band.

Die plaat is fck lelijk. Imo. Niet de kleur. Die is cool. Moderne datejust en ook daydate hebben soms die grote luminova indexen. Dat maakt het nou net niet begeerlijk.

Zo weinig mensen die dat zien.
Daarom is die tudor van jou een stuk mooier.
Het kan nog mooier. Maar dan moet je naar vintage stepped dial Rolex.

1 like

Ja locals zijn er nog weinig in Barcelona haha.

Als Amsterdammer kan ik niet wachten tot S&C met zoon lijst begint :stuck_out_tongue:.

hoe krijgt U dat grijze wat u krijgt om te reageren op een stuk tekst van mij?

(Een vriend van mij is auto-dealer en die wil ook een 41 mm terwijl de 36 veel mooier staat om zijn pols. Maar ja, hij wil dat zijn klanten zien dat hij een dikke klatser om zijn pols heeft. Hele bijzondere denkwijze…)

Maar daar komen we dus terug op mijn punt wat ik eerder maakte. Het gaat puur om te laten zien en om het logootje niet om de inhoud. En tuurlijk iedereen moet kopen en dragen wat ze willen meer met hem heb je vast geen mooi gesprek over je Seiko of wel?

1 like

Een 36 mm date-day past prima, heb zelf ook een 17 / 17,5 cm pols.

3 likes

Allemaal onbeduidende meningen. Het gaat om wat jijzelf erbij voelt. Als dat gevoel er niet is dan is het toch makkelijk?

2 likes

U bedoelt dit? Tekst selecteren en dan op citeren klikken. ( zo werkt het iig op de telefoon)

quote=“OH666, post:107, topic:547103”]
Maar daar komen we dus terug op mijn punt wat ik eerder maakte. Het gaat puur om te laten zien en om het logootje niet om de inhoud. En tuurlijk iedereen moet kopen en dragen wat ze willen meer met hem heb je vast geen mooi gesprek over je Seiko of wel?
[/quote]

Dat is inderdaad geen horlogeliefhebber en die snapt ook helemaal niet mijn interesse voor Seiko. Als ik hem vertel dat mijn SJE093 een paar duizend euro heeft gekocht dan gaat hij mij voor gek verklaren. Waarom betaal je zoveel voor een Seiko. Datzelfde geldt voor sommige mensen hier op het forum. Die kopen geen grand Seiko omdat het van Seiko is. Die hebben geen idee van het niveau van afwerking. En als ze dat wel hebben, dan zijn het gewoon Watch snobs

1 like

Zit even terug te kijken maar jouw gehuil klopt niet.
Kijk je even mee naar wat ik gepost heb:

En nog veel meer… pracht horloges :heart_eyes:
#stopmetstalken

6 likes

Klein beetje wel toch? Anders ging die al om je pols :crazy_face::beers:

Helaas, het is geen geldkwestie, het is het AD spelletje waar ik te maken mee heb, en mijn koppigheid om mee te spelen… :slight_smile:

Waar gaat dit over?

Grey Dealer. Goedkoper dan al die prijsstijgingen slikken.

2 likes

Ftfy.

Een Daytona is zo goed als nog nooit sinds de 16520 voor retail (zonder ander belang) over de toonbank gegaan.

Dat gaat dus nu ook niet gebeuren.

Leg je erbij neer. Koop grijs, want als je nog 10 jaar blijft wachten is die retail net zo duur als grijs nu.

[quote=“spekboy7, post:113, topic:547103”]
koppigheid
[/quote

Kost geen geld. Maar gaat je ook niks opleveren.

1 like

:100:

2 likes

Die extra 400 euro…ik hap het…r.i.p. mensen die niet voor januari hun gewilde gouden model kon kopen bij de ad… 14 procent tog…hot damn…

1 like

Op die gouden die jij post was de prijsverhoging ongeveer 10k…

1 like

Hij bedoelde ook per maand tegen 9.7% met een looptijd van 40 maanden

4 likes

Ohhhhhhhh :joy::joy:

1 like

Oow op die fiets…nee ik wil de gouden niet… eerst maar beginnen met de panda… hoe schatten jullie mijn kans in om een eye of the tiger te bemachtigen…

1 like

Die zijn ook niet foutloos hoor… :face_with_monocle: ,die groene Viton pakkingen zijn op de lange duur wat minder “alltagstauglich” dan de zwarte. Beetje te ver doorgeschoten qua zoektocht naar perfectie.