Wel of geen Tudor? Ik ben eruit.

101% kans.

1 like

Meer.
De AD kijkt hier mee en hij post zelfs filmpjes!

Als horloge jesus het zegt, dan geloof ik hem…

1 like

Ze zeggen dat de kroon zonder verder onderhoud 20 jaar waterdicht blijft. Ik spreek je dan wel weer. :crazy_face:

1 like

dat bedoelde ik inderdaad.

SJE093[quote=“RonnieB, post:110, topic:547103, full:true”]

Dat is inderdaad geen horlogeliefhebber en die snapt ook helemaal niet mijn interesse voor Seiko SJE093
[/quote]

prachtige klok

Nu nog een spatie voor het eerste haakje.

Precies. Ik heb een Datejust en daar ben ik HEUL blij mee, maar ik zou er best een BB54 naast willen hoor. Op mijn schoenenrek staan ook Loro Piana’s naast Nikes, en ik draag beiden met plezier.

2 likes

De Bulova heeft ook een case van 36mm zeker? Heb echt een grote pols en 36mm is toch echt wel klein jammer genoeg. Anders ging ik voor de tudor prince date day…

2 likes

dank u wel

1 like

Ik ben best gek op Rolex maar heb onlangs mijn Oyster Perpetual 39 mm wit, verkocht en ben van plan om mijn Explorer I ook weg te doen.
Het is namelijk niet mijn ding om een Rolex te dragen. En niet alleen vanuit het perspectief van veiligheid.

Nee ik ben meer een Omega Tudor Seiko of IWC persoon.
Draag ik liever zo heb ik gemerkt.

5 likes

Ieder zo zijn ding, maar ik vind Tudor gaaf. Ik mis mijn BB58 in het blauw nog iedere dag en de kans is erg groot dat die weer gaat terugkomen.

Maar bij twijfel… niet doen. Tudor is dan weliswaar goedkoper/betaalbaarder dan Rolex, maar het is nog steeds veel geld. Tenminste dat vind ik dan.

Ik ben ondertussen erg gecharmeerd van Omega. Iedere keer als ik mijn Speedmaster weer om de pols slinger is het een feestje. De paar keren dat ik contact met Omega heb gehad was zeer klantvriendelijk (zowel per mail als in de boutique in Biel). Het museum heeft er ook wel voor gezorgd dat ik meer waardering voor dit merk heb gekregen.

Dus tja… een Speedmaster is ook wel erg leuk!

20 likes

Die nieuwe stepped dial zeker. :star_struck:

Hahaha volgens mij ga je langzaam toch wel een beetje overstag hè? :wink:

1 like

Vind het altijd al een mooi horloge. Ook diverse gehad.
Maar beklijven doen ze niet.

Wellicht de nieuwste saffier wel :sweat_smile:

Van de andere kant, ga ik hem echt dragen? Naast de andere chrono’s van mij.

Mwah …… misschien toch :joy:

Ga even een battle maken.

3 likes

Naast een Rolex 16014 blue dial, ook trotste bezitter van een Tudor Hydronaut.

De Tudor was mn eerste liefde, maar voelde ook de drang om een Rolex te bezitten. Maar om eerlijk te zijn draag ik de Tudor merendeels en staat de Rolex ondertussen alweer te koop.

5 likes

Welke chrono’s?

Ben jij wel een en dezelfde persoon?

Eerst post je dit:

“ Precies dit. Wederom een reden om ver weg te blijven van Prolex… :face_vomiting:

Om vervolgens dit weer te posten:

Snap je het zelf nog wel? Het is een oprechte vraag. Het zou fijn zijn als je reageert je normaal reageert zonder mij, of mijn horloges weer af te zeiken.

Weet dat Tudor zich sinds een paar jaar meer positioneert als een toolwatch brand. Een duidelijke strategische keuze waar ze met het merk heen willen. Ze willen zo afscheid nemen van het ‘poor mans rolex’-imago. Zie de huidige Pelagos-modellijn. Ieder zn ding natuurlijk, maar vind het wel fris ogende divers. Ik ben zelf in markt voor de blauwe Pelagos FXD, leuk voor de zomer en op vakantie.

Heb meerdere Explorers gehad en draag as I write een Sub no date twoliner. Vind het een klassiek en mooi stoer model. Met zoveel liefde zou ik een Tudor dragen. Boeit totaal niet wat een ander ervan vindt.

Ga op je gevoel af man. Niet teveel overdenken en twijfelen, want dan wordt het niets.

Succes met je zoektocht!

5 likes

Hehe @munkel doe je weer een munkeltje! :joy:

Je hebt wel gelijk hoor.

1 like

Dan doe ik maar snel m’n PloProf af…

2 likes