Welk “goedkoop” horloge behoudt draagtijd in jouw collectie

Deze beuker

6 likes

Deze Casio w-93h.

Gekregen toen ik 10 werd en ongeveer 3 jaar gedragen. Toen 16 jaar in een la beland en nu met een frisse nato (de oude rubbers brak aan alle kanten) toch 1 keer in de week om de pols.

Vooral nostalgisch maar ook handig, er zit een soort reflectie in de laag in het lcd waardoor hij zeer eenvoudig leest.

3 likes

Laat ik de Russen even niet vergeten. De Vostok Komandirskies worden hie heel vaak gedragen.

3 likes

Mijn G-Shock doet al12 jaar trouwe dienst. Destijds (17 jaar oud) vond ik dit een duur horloge, maar gezien het plezier ik ervan heb gehad elke euro waard!

1 like

Was ooit m’n reserve werkhorloge. Totdat de batterij t begaf. Ben benieuwd hoe t met de lume staat…

1 like

LOL, mn 3 meest gedragen horloges zijn allemaal relatief goedkoop :man_facepalming:

Deze voor overdag.

En dit slaaphorloge is gerecruteerd als middagpauzehorloge.

Deze met sleeptracker is nu gepromoveerd tot slaaphorloge. De sleeptracker heeft alleen geregeld weinig te doen :wink:

4 likes

Nou, onder andere deze dus. Een van de werkbuffeltjes waarbij het totaal niet belangrijk is wat ermee gebeurt.

2 likes

Swatchwinkel binnenlopen met je Swatchdoos, worden ze gratis en voor niks voorzien van een verse batterij.
Fijne service hè.

1 like

1e horloge van mijn jong overleden vader. Draag ‘m bijna altijd thuis.

17 likes

Het tritium is vast niet meer zo helder als in ‘t begin, maar nog steeds prima te zien in de loop van de hele nacht!

1 like

Casio 5610

10 likes

Dat is niet goedkoop, dat is onbetaalbaar!

2 likes

Dacht dat hij op staal ook wel leuk zou zijn, weet niet of ik nou helemaal weg van ben.

Nogsteeds een ‘goedkoop’ horloge dat best veel draagtijd krijgt!

5 likes

Vind de jouwe ook wel top :smile:

1 like

Hmm… ik zat al een tijdje te spelen met een zwarte metalen band, maar als ik het bij jou zo zie laat ik m lekker origineel… Staal maakt m wat grof.

Bedankt!

Ja hij is wel erg fors zo, ik heb vrij ovale polsen en zelf dan is het wennen. Dit is een ‘V3’ setje van aliexpress waar de band aan de stalen kast gemonteerd zit ipv aan de kast van het horloge, hierdoor steekt de band extra uit dan bij een V1 of V2, het voordeel zou dan wel weer zijn dat de stalen band de kunstof kast niet beschadigd

1 like

Heb je een foto van de sluiting van de band soms?

Eigenlijk gewoon een AP band maar dan zonder merktekens haha, en waarschijnlijk van iets mindere kwaliteit. Al is het voor €70 geen tegenvaller

3 likes