Welk horloge draag je zelden, maar wil je niet verkopen?

Eeehhh 18-3 =15 hoor.

Dat begrijp ik volkomen, maat dat is iets totaal anders dan dit.

[quote=“Paraflex, post:31, topic:385999”] Ik weet van te voren dat ik van de 3 horloges die ik nog ga kopen, er in ieder geval 2 weer verkocht gaan worden
[/quote]

1 like

Ik kan pas een echt oordeel vellen over een horloge nadat ik hem een paar maanden in bezit heb gehad, en aangezien ik erg kieskeurig (pietluttig) ben, is het vaker mis dan raak.

2 likes

Wat is acceptabel? :nerd_face:

2 likes

Rond de 5k ofzo.

4 likes

4 likes

Een Olympus OM 1n? Mijn eerste fototoestel. Had ik nooit weg moeten doen…

2 likes

De meesten. Is dat een antwoord waar je wat aan hebt :sweat_smile:

1 like

De eerste keer naar Noorwegen meegenomen wegens thermometer en gemakkelijke bediening met handschoenen. Volgende keer weer mee naar het hoge noorden deze Ski Thermo.

1 like

Deze, een zeer vroeg polshorloge van 1914.

Gaat absoluut niet weg, en ben er zo zuinig op dat ie amper wordt gedragen. De oude techniek lijkt me ook vrij kwetsbaar.

15 likes

4 likes

Foto van het wereldwijde internet. Mijn eerste echte. Prachtig, maar ik draag hem inderdaad nooit meer. Komt vooral doordat ik de tijd zonder leesbril niet meer kan aflezen.

Een OM10 die nog van mijn opa is geweest. Een jaar of 2 terug ontdekte ik deze op een rommelkamer bij m’n ouders en bleek er nog een foto rolletje in te zitten. De ontwikkeling van dit rolletje is grotendeels gelukt en de foto’s die erop stonden waren een kleine 15 tot 20 jaar oud. :exploding_head:
Dus dan zie je ineens een kleine Ruwy voorbij komen :smile:

Oer-degelijk ding! Het knoopcelletje die erin zit is minstens net zo oud als het rolletje, maar functioneert nog perfect. :ok_hand: Nieuw rolletje erin gedaan en nu lekker verder schieten!
De Casio ernaast was mijn eerste camera. Na een foto of 20 is de batterij al helemaal leeg :sweat_smile: ( wel een heerlijk leesbare display!)

6 likes

Deze krijgt bij mij nauwelijks draagtijd maar gaat niet weg. Kan me ook niet voorstellen dat iemand met de letters GMYD op z’n horloge zou willen rondlopen :laughing:

10 likes

Maar misschien gaat ie toch weg😌

2 likes

Sinds 2018 niet meer gedragen :scream:

16 likes

Dan ben ik wel benieuwd naar waarom die niet geflipperd is…

Ik flipper niet zoveel meer, en zeker niet meer met Rolexen :sweat_smile:. Maar als ik bij de kluis ben, en ik moet kiezen, kies ik deze…

19 likes

Herkenbaar. Ik heb dat met mijn Hulk. Draag hem nagenoeg enkel binnenshuis. Ik vind dat erg spijtig maar al een paar keer opmerkingen gehoord waar ik me onplezierig bij voel.

2 likes

De panerai Radiomir base pam 753. In het begin effe gedragen. Nu al maanden ni meer gedragen. Toch niet mijn ding jammer genoeg. En over verkopen twijfel ik nog.

5 likes