Ook ik draag deze meer als mijn sub,
Ik vind hem mooier
Waarom twijfelen als het niet je ding is . Koop met dat geld wat je verdient bij verkoop een horloge die je wel mooi vindt en draagt. Of verwen je wederhelft…
gewoon tegen de makers van de opmerkingen zeggen dat het een nepper is. kun jij gewoon genieten van je echte horloge.
Ik zou niet weten wat ik er voor terug zou moeten halen voor dat geld. Toch draag ik hem eigenlijk zelden.
Heel mooie Rolex
het is wel een heel mooi horloge …zonde om niet te dragen.
Deze draag ik niet vaak genoeg.
En dat komt door al die andere horloges die ik zou verkopen als ik niet zo sentimenteel en lui was.
Probleem is dat een ieder die me een beetje kent zeker weet dat ik nooit met een nepper rond zal lopen.
Ach, ik verwacht binnen enkele maanden de levering van de Snoopy, waarvan het gros geen idee heeft over evt marktwaarde, dus die kan ik gewoon om zonder opmerkingen.
Blijft jammer dat Rolex zo verpest is door niet-liefhebbers die ze alleen kopen als investering of dragen voor een ander als een kijk-mij-eens horloge.
Ik weet gelukkig hoe het is om tientallen jaren met Rolexen te lopen, zonder dat ook maar iemand iets erover zei of zelfs dacht. Die goeie ouwe tijd
Onderste merk ken ik niet (R.O.1?) maar ik vind het een heel mooi horloge!
@PaulRush, never sell if you’re doubting the selling off your watch(es).
In the end, you’ll just feel regrets, remorse and even guilt.
Especially with yoúr beautiful and smart looking watches.
Thanks, I will remember that
Draag deze mooie Seiko chronograaf wel in de zomer met een polootje, van mijn vrouw gekregen en heeft een persoonlijke inscriptie ter ere van onze trouwdag. Inmiddels de leren band vervangen voor een Barton Silicone Elite voor een meer zomerse uitstraling (en het draagt lekkerder).
Deze draag ik zelden - en heb ik ook slechts sporadisch gedragen - maar een kado van mijn ouders voor m’n 18e verjaardag. Inmiddels ruim 24 jaar geleden…
Dank je! Vind 't zelf ook 'n mooi, maar verkies toch bijna altijd 'n ander horloge medicatie plaat boven dit.
RO1 staat Roland Oostwegel 1, het 1e horloge dat mijn plaatsgenoot - al decennia een begrip als edelsmid en juwelier - maakte en zocht onderscheidt door het door hem uitgevonden shock system. Het uurwerk is een verfraaid Valjoux 775-.
Zal er nog wat foto’s van maken!
Wat ik niet of zelden draag gaat de deur uit .
Ben geen verzamelaar