Welk horloge droeg jij het meest in 2017?

Voor mij was het natuurlijk een SKX. En in 2018 worden het ook SKX’en, en tot midden 2019 ook. Ik wil niet afwijken van mijn doel, anders komt die grail er niet. 2018 wordt een jaar vol dure uitgaven die niet horloge-gerelateerd zijn :sunglasses:

Oh wacht, ik ga in 2018 wel de Bulova Super Seville in orde maken met zijn 14K fluted 1601 bezel :heart_eyes:, en natuurlijk (ongeveer) 30 SKX’en bouwen.

Ik heb maar één horloge langer dan 3 weken gedragen dit jaar, dus de afwisseling is er wel.

Verassend genoeg, de SKX PADI

https://www.instagram.com/p/BchnWAKBL--/?taken-by=handavinci

9 likes

Meest gedragen toch wel de skx009.

5 likes

By far deze:

10 likes

Bovenstaande heren krijgen van mij het meeste polstijd. Denk de GMT iets meer dan de Sub. Gmt is wel een echte krasmagneet.
Daarna komt mijn Omega Speedmaster MarkII, gevolgd door mijn Daytona. Kort na de Daytona de Gmt Coke gevolgd door de Tudor Blackshield. Helemaal achteraan m’n Explorer II (enkel buitenland of ik hele dag handarbeid doe). Momenteel geen draagtijd Gmt Rootbeer (hou niet zo van die rammelbanden en de dial is iets of wat geoxideerd wat me toch wel stoort) en de Speedmaster Tintin (gewoon nog niet toe gekomen). Klassement zal in de toekomst wellicht ook zo blijven.

6 likes

De SKX009

6 likes

Sinn 556i, gaat ook niet meer weg.
Ook op de bracelet erg comfortabel.

7 likes

Citizen F100.
Ik wissel regelmatig maar deze denk ik verreweg het meeste gedragen, zeer fijn horloge, draagt ondanks het formaat en mijn iele polsen toch comfortabel dankzij het gewicht (titanium).

5 likes

Dat moet deze zijn:

Gr. Marc

5 likes

Deze denk ik… en toch mag hij eruit.

7 likes

4 likes

De Tissot de eerste helft het meeste, sinds ik de Seiko heb die het meeste.

4 likes

Ja, hele mooie strakke lijnen!
Heb al een paar keer op het punt gestaan om…

Phooeee das een mooi lijstje.

Ik probeer steeds dagelijks af te wisselen en alle klokjes evenveel te dragen. Maarrrr… merk toch dat ik de sub toch wel eens stiekem twee dagen achter elkaar om heb. :zipper_mouth_face:

4 likes

Eerste helft van 2017 was het de seamaster bond die het vaakst de pols kreeg.

Daarna hands down de Marinemaster. Zal ook nog wel even zo blijven.

4 likes

Tot augustus deze:

Vanaf september:

3 likes

D’n deze:

6 likes

Vreemd genoeg toch de squale.

5 likes

9 likes

Mini Cooper ?