Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

4 likes

Reeds zeven jaar in mijn bezit en eerste automaat. Gaat never ever de deur uit.

14 likes

Zeer mooie horloges man! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb er een heel stel al meerdere- en soms vele- jaren in bezit… :smiley:

14 likes

Erg mooi D! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Dank je wel :pray: - beetje een klomp maar misschien toch eens vaker dragen :thinking:

2 likes

6 likes

De spoeling is hier nog maar dun. Het is dan ook een slachtveld geweest (ja, dat van die varkentjes, niet dat van die veldslag).

In volgorde van acquisitie.

7 likes

De rest is recenter :slight_smile:

12 likes

Ik vrees dat ik tot Oktober en November moet wachten op de volgende horloges die ik hier mag laten zien. De mijne zijn van 2007, 2016, 2017, 2018 en 2020 respectievelijk.

1 like

Nu heb ik nog 3 horloges die binnen deze categorie vallen.

2 keer een G-Shock en 1 Sinn.

Die laatste heb ik 9 tal jaar en krijgt zeker 85% van de draagtijd.

Dit jaar mijn Omega Blake verkocht (had ik 15 tal jaren), in de plaats is er een Grand Seiko gekomen.

Die 4 horloges samen voldoen aan mijn behoefte.

2 likes

De L3.774.4.50.9 (geleverd op rubber) LLD is al ruim 4 jaar een blijvertje.

9 likes

2017

2019

1978

2004

1991

1990 (van mijn pa, nu draagt mijn zoon hem)

8 likes

Seamaster heeft de 3 jaar ook gehaald.

6 likes

Deze Black Bay is de start van de hobby, maar tevens van de obsessie. Nu iets meer dan drie jaar in bezit. Nu op moment van typen terug in Limburg, evenals drie jaar geleden. Sweet memories

7 likes

Gefeliciteerd!

Bij mij is de Squale waarvan ik in de eerste post riep dat hij nooit weg zou gaan, ook gesneuveld, de rest is er nog steeds, met een nieuwe bijdrage in de vorm van de emaille limited Presage.

2 likes

Maar ge zijt naarstig bezig met de box legen. Ben benieuwd naar wat erbij komt. Gezien het aantal horloges dat ik door het blauw zie passeren lijkt het een klepper te worden. :crossed_fingers:

1 like

En, als ik @Anthony mag geloven, zo eentje:

Eigenlijk ben ik gewoon dus op drie dingen aan het wachten, waarbij ik met die Ferrovie dello Stato niet per se haast heb of zo, maar die Kurono en Marinemaster mogen wel eens geleverd worden.

15 likes

Die UG komen soms op de Italiaanse marktplaas voorbij. Ik zoek wel eens de link voor je.

Maar 3 mooie aanwinsten!

1 like

De UG FS MkII ligt inmiddels bij mij in huis. Alleen ben ik daar nog even niet :sunny: Maar de UG heb je zeker sneller om de pols dan de Kurono, ook al heb je er geen haast mee :kissing_heart:

2 likes