Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Ik heb z’n zwarte PVD broer in 2011 gekocht en 9 jaar in bezit gehad. Waanzinnige tanks dit.

Ik tel 'm gewoon mee. Dat kan de beste overkomen.

Nog nooit gezien. Die zijn zeldzaam in deze configuratie? Ik zie wel modernere SM300 met witte dials, maar dit?

2 likes

Dit is de titanium versie, draag hem eigenlijk te weinig tegenwoordig.
Heeft 3 jaar geleden een beurt gehad dus kan er voorlopig weer tegenaan.

1 like

0 horloges :rofl:

2 likes

Het is het relatief zeldzame kaukasische broertje van deze klassieker;

Daar was ik eens naar op zoek toen ik op een fotootje van de witte stuitte, en ik kreeg hem niet meer uit mijn kop.

6 likes

Het horloge dat me in de hobby heeft gekregen en waar je ook nog eens alles mee kan doen :wink:

2018 en going strong!

5 likes

Gekocht in 2016 toen tw steel nog mooie mooie horloges maakte met Eta uurwerken.
:+1::grin:

3 likes

10 likes

Ik ben benieuwd naar je NA in 2028, wordt vast een knaller :wink:

2 likes

Ruim 10 jaar. Een niet helemaal witte dial (neigt naar champagne) en in mijn ogen een prachtig, gebold glaasje in combinatie met dat vierkante en de Romeinse indices (die helaas geprint lijken in plaats van opgelegd). Ik vond gewoon dat ik hem verdiend had, om verschillende redenen. Ik heb zeker een jaar gezocht, onder meer een Oris Big Crown was een gegadigde. Swiss made, de wekker functie en vooral het ontwerp gaven de doorslag, ondanks dat ik Maurice Lacroix associeerde met die m-teken op hun leren banden, hetgeen ik bepaald niet fraai vind.

3 likes

Weet niet of deze meetelt aangezien die het niet meer doet maar was mijn eerste horloge, gekocht van de verdiensten van mijn krantenwijk (de Telegraaf) in 1993, was zo trots als een pauw om rond te lopen op de middelbare school. Tritium in de wijzers is uit elkaar gevallen maar is een B&P set;

5 likes

Minstens drie, misschien wel tien jaar al, maar dit is het eerste ‘serieuze’ horloge dat ik kreeg. Sowieso ben ik geen flipperaar, maar deze gaat echt helemaal never nimmer nooit niet weg!

4 likes

Ik heb er met een vriend ook nog naar staan kijken, rond 2011. Ik kocht toen een Citizen van 44mm, dus het was voordat het “kleiner is beter” mantra z’n intrede deed. :slight_smile:

Tja, die kun je er natuurlijk goed af halen. :slight_smile: Leuk hoor, en het is eens wat anders. Dit hele topic wordt eigenlijk best wel goed bevolkt met, eh, andere soorten horloges dan je dagelijks in WDWV ziet.

Je hebt 'm nog, en langer dan 3 jaar. :+1:

Maar nooit de neiging gehad om 'm te laten fixen?

1 like

Als ik mij goed herinner was die niet meer te repareren/te hoge kosten dus in de kast verdwenen.

1 like

Elf jaar in bezit… paar keer getwijfeld om hem weg te doen…. Krijg het vooralsnog niet over mijn hart….

8 likes

Grote ouderwetse blingy Breitling? Altijd leuk. :+1:

Ik mag zelf niet meer posten in dit topic omdat ik m’n kruit verschoten heb, ik moet twee jaar wachten vooraleer ik iets nieuws mag tonen. :slight_smile:

1 like

8 likes

Ook mooi, de OG seamaster zonder golven en met sword hands. :+1:

Ik zie anders wél golven…

26 likes

Ik moet natuurlijk wel eerlijk blijven, heb er maar 1 die ik zeker zo’n jaar of 12 heb. Gekregen voor mijn verjaardag. In de laatste 1 1/2 jaar zo’n 50 horloges gekocht, sommige wel een paar jaartjes oud. Maar juist die ene mag ik nooit meer verkopen van mijn vrouw, moet tot het draadje afgedragen worden, best wel lastig met zoveel horloges :wink:

4 likes