Stand van zaken op dit moment:
Bedankt, die Citizen horloges zijn echt betrouwbaar.
Citizen in een notedop.
Dit is de enige die er langer dan 3 jaar is. 3,5 jaar geleden nieuw gekocht… enige die ik ook nooit weg zal doen.
Eerder deze gepost omdat ik wist dat het een blijvertje is maar was toen nog niet 3 jaar oud. Nu een foto gemaakt met proof of life aangezien de 3-jaar grens bereikt is:
Deze vijf horloges heb ik minstens al drie jaar.
De Omega Quartz vorige maand vijf jaar, de Seamaster afgelopen april vier jaar.
De Speedmaster heb ik deze deze maand drie jaar.
Heb geen plannen om er een van te verkopen, ik ben er aan gehecht😊.
Haha, net collectie doorgenomen en niets ligt er drie jaar + ……
Langste is de HFLE19… zelf aan meegewerkt, dus die kan echt niet weg!
In 2001 mijn eerste Zwitserse horloge gekocht, een nieuwe Seamaster, ik zag hem in een Bondfilm en vond hem te gek.
Mijn vrouw had al een Omega, dus dat schept een (extra) band.
Ik droeg hem niet vaak, zo’n 3-5 dagen per jaar. Onlangs weer vijfjaarlijks onderhoud laten doen bij Omega en draag hem, mede door dit forum, weer vaker en met hernieuwd plezier:
In 2003 nog een Zwitser gekocht, deze Fortis. Heel simpel, omdat ik het zo’n sober en strak horloge vond, en nog steeds. Ook weinig gedragen:
In 2009 een Traser gekocht omdat ik toe was aan een goed afleesbaar en degelijk horloge. Een beater die een stootje kan hebben vanwege mijn werk.
Deze heeft veel geleden:
De overige 20+ horloges zijn dit jaar gekocht vanwege het forumlidmaatschap, dank daarvoor
.
Jahaaaa! Dat weten we wel
Jaaaa, maar hij is zo gaaf, ik laat hem graag zo nu en dan een keertje zien. Dan weet je dat er goed voor gezorgd wordt
De monster liefde is de laatste tijd wat afgenomen op het forum. Lijkt me een prima plan
Een Flighty. Hoe dragen die? Ik hik tegen de maat aan. Eigenlijk weet ik dat ik het niet moet doen. Maar toch.
Verder is het wat raar om dit te moeten zeggen, maar ik heb nog maar vijf horloges meer dan drie jaar, en één daarvan ligt ook op het hakblok. Dan blijft over de harde kern van Squale, Nomos, Mühle Glashütte en grootvader’s horloge.
Die harde kern wordt over exact 1 jaar aangevuld. Mijn voorspelling is dat de Limited Presage, de Baltic GMT, de King Seiko, de Limited Alpinist, de gewone Alpinist, Serica, Yema, Archimede, Halios, Farers en m’n twee GS horloges die ik nu heb het allemaal gaan halen. Of de Uemura er nog gaat zijn, da’s een leuk vraagstuk.
@YY77, hou me eerlijk, ik kom hier over exact een jaar op terug.
Bookmarked voor over 365 dgn.
Leuk ding. 100 ATM? Das niet mis