Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Nee idd. Zo diep zal ik niet komen :yum:


27 jaar in bezit


22 jaar in bezit

Alle drie 5 jaar in bezit

4 jaar in bezit

En deze 2 ook al weer meer dan 3 jaar in bezit.

15 likes

Mooie diverse set. En je hebt die Polar net op tijd gekocht. Ik kan me herinneren dat ik er eentje kon scoren voor een mooi bedrag, maar het niet deed. Achteraf wel moeten doen, want het blijft één van de leukste Rolexen.

Ca 3,5 jaar in bezit nu.

11 likes

Thanks. Die polar was indertijd een rib uit mijn lijf maar tegenwoordig koop je voor dat bedrag niet eens meer een vintage datejust :exploding_head:.

1 like

Deze Zeppelin LZ-127
Vanaf 2013 in bezit gekocht in Baden Baden met vakantie…

6 likes


Deze SEIKO Solar Chronograph zit net 3 jaar in de collectie…


…en deze SEIKO 5 Actus uit Japan zit ook al wat jaren in de verzameling. Momenteel weg voor onderhoud, maar kan niet wachten tot ie weer terug is… 🥹

7 likes

Deze zomer precies 3 jaar.

7 likes

Bijna vergeten deze Seiko Kinetic
Ik denk al zeker een jaar of 6
Draag ik alleen bij speciale gelegenheden…

3 likes

6 jaar zit deze Lorus chronograph om mijn pols. Op mijn twaalfde gekregen en nog steeds erg blij mee. Sinds ik een tissot heb draag ik deze alleen maar met het werken en wielrennen. Hij mag het dus wat rustiger aan gaan doen😃

3 likes

Goed onderhouden. Zo’n horloge ga je in dit leven nooit meer krijgen, en als je 47 bent zul je het missen als je het kwijt bent. Voor wie nu denkt “Hoe weet hij dat zo zeker”… Tja.

1 like

Dit zijn zekere blijvertjes:

17 likes

Ik haat het om dat zo aplomb te beweren, maar allemaal cool. Terecht.

1 like

Deze ga ik ook nooit weg doen. Maar ik begrijp dus dat jij ooit een horloge bent kwijtgeraakt of hebt weg gedaan?

Wat een jong bekkie had je toen Chris, is die kleine inmiddels al een beetje aan het puberen? :smile:. Ik heb helaas geen lang verhaal, het enige horloge die ik langer heb is die ik voor mijn verjaardag van mijn vrouw heb gekregen en die gaat dus echt nooit meer weg. Het virus is eigenlijk pas 1,5 jaar aanwezig bij mij of moet ik zeggen verslaving :wink:. In 1,5 jaar meer dan 60 horloges, dan ben ik dus echt een junkie :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Maar goed hier komt die dan mijn eerste Seiko Quartz voor mijn verjaardag :wink:

3 likes

Meer dan 20 jaar! Klein van formaat maar voor mij en mijn pols perfect. Gekregen van mijn vader destijds.

2 likes

Mijn Seiko Turtle omdat het een cadeautje was voor mijn 30ste (van mijn moeder) :sweat_smile:

En mijn Pogue die was mijn trouwhorloge, alsook het horloge wat ik droeg toen onze kleine meid werd geboren :baby:

10 likes

Deze 16803 heb ik geloof ik al meer dan 12 jaar :slightly_smiling_face:

6 likes

Mooie AC Cobra😃

1 like

Kwijt geraakt. Het was maar een HEMA duikertje, maar toch. Nodeloos verlies van het eerste horloge wat ik ooit had, en van m’n vader had gekregen.

Yup. Wordt in Januari veertien. :slight_smile:

3 likes