Welk horloge heb je helemaal niets mee?

interessante foto, helemaal als je je bedenkt dat de 39 mm. ook nog “verderop de pols”, dus meer richting arm, is geschoven en dus eigenlijk wat verder naar rechts (op de plaats van de 36 mm.) gedragen zou worden.

1 like

Dat is nu juist wat ons bindt.

Nederlanders zeiken graag. Daar staan we om bekend, dat mogen we graag doen.

1 like

En we zijn er ook extreem goed in!

1 like

Fijne zondag!

:joy:

2 likes

De oude is mooier qua verhoudingen, geen twijfel. Maar zoals de onderste foto laat zien, wel ouderwets qua formaat. Met een 1016 kom je dan nog weg, maar deze is wat mij betreft toch te klein.

Voor je het weet moet je met je vrouw praten, dit is een mooi excuus :joy:

1 like

Ah…als we ons zo strikt aan de opzet van de topicstarter zouden houden, was 40% van de post verdwenen en had jij nu ook niet moeten reageren op mijn laatste bericht. :innocent:

Overigens vond ik het Rolex-stukje van JURTZ wel vermakelijk!!

1 like

Touché, ik dacht dat die neergang later was gekomen.

Ja. De oude man, het fossiel, het meubilair, de dinosaurus, die heeft vrauger wat gedoan foar de kost. En van dat harde werken, die noeste arrebeid in het zweet hunner aanschijns, daar hebben ze ferme, fiere, flinke pijlers van polsen van gekregen. :slight_smile: Goddomme.

Dit in tegenstelling tot de jeugd van tegenwoordig. Instagrammende, werkschuwe mietjes zijn dat.

image

Mooi!

Van je vrouw die kapster is neem ik aan…?

Hee, Ik zie nu pas dat die auto voor m’n aanrechtblad staat. :slight_smile:

1 like

Haha, neen, ze durft er niets eens in te rijden: automaat en achterwielaandrijving…

Edit: en zelfs met de stoel in de hoogste stand kan ze de neus nog niet (over)zien met haar 1,63 mtr. (ze is 42 jaar jong voordat ik daar rare vragen/opmerkingen over krijg).

1 like

Had iemand deze al specifiek genoemd?

Ach zo Chris, jouw keuken is in Luxemburg (Klein - Zwitserland)?

Volgens mij niet, maar dat is dan ook een van de mooiste horloges ever…:sunglasses:

5 likes

Nee, maar we blazen het graag aan barrels om 't vervolgens strakgeschuurd in de keuken te knikkeren.

EDIT: Hee, niemand die nog had genoemd welk een hekel hij / zij heeft aan “rare-materialen-horloges” zoals dit:


Walgelijk.

@HanDavinci :cowboy_hat_face:

4 likes

Ongelofelijk maar waar: we zijn het een x eens! Mijn huidige keukenblad is overigens van 40 jaar oud hardhout, recent van hoogglans naar zijdeglans geschuurd en geschilderd. Ook erg fraai.

1 like

Dit is gummen.org niet!

Kapster!
:yum:

:joy: :joy: :joy: Het kan. Ik heb er nooit aan getwijfeld.

Is dat niet erg, eh, kwetsbaar met vocht en zo?

Haha :joy::joy:

Om het nog erger te maken: m’n vrouw rijdt in een MINI Cooper Cabrio handgeschakeld. Kappersauto?