Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Grappig, ik vind 'm prachtig, maar Renaults vind ik vreselijk… :smile:

Laten we wel wezen, iedereen heeft een mening over wat men persoonlijk mooi of aantrekkelijk vind. En dat de mening beïnvloed kan worden door meer achtergrond/kennis zou kunnen maar is aan mij niet besteed. Dat ik niet van kunst hou is een aanname en klopt niet. Ik hou niet van alle kunst. De werkjes van bijvoorbeeld @stefanketelaars zie ik ook als kunst en zo nog meer.

En verder, als men een grap maakt die uitgelegd moet worden is de lol er al van af en dus geen (geslaagde) grap. Das met kunst net zo, en ook daar kunnen we van mening over verschillen maar zo zit het voor mij. Ik hou niet van complex gedoe en vind mooi wat ik mooi vind.

Anyway, ik begrijp en dat maak ik ook zelf mee dat smaak kan veranderen. Nu zijn er dingen die ik lelijk vind en misschien ooit wel ga waarderen. Maar als men het mij nu vraagt kan ik enkel aangeven wat ik nu vind.

Daarbij kunnen we er hier ook weer over door gaan wat dan weer wel of niet onder kunst valt. Er zijn ook kunstwerken die ik niet mooi vind maar wel kan waarderen omdat ik daar het vakmanschap en kunde in terug zie. Ach, het is allemaal weer wat :slight_smile:

1 like

Neen, in die 40 jaar voldoende lak op gekomen die goed bescherming biedt.

Algemeen: ik realiseer me dat het (mede door mijn toedoen) weer erg off-topic gaat (auto’s/keukenblad) dus hier laat ik het ff bij.

Tjah, FWD hè.

Ik heb een Polo en een Rolex, mag dat ook? Beiden behoorlijk oud. :smile:

Datejust inmiddels wel zo’n 1K meer waard dan de auto. :wink:

4 likes

Voor een horloge dat je ongetwijfeld in Pataya op de markt gekocht hebt voor 10 baht valt ie nogal mee…:heart_eyes:

Ik vrees dat een vintage Polo niet zo goed in de markt ligt en gaat stijgen in waarde. Who cares, zolang we maar blij zijn met wat we hebben lijkt het mij in orde.

Is goddank niet van mij!

Ik reken ook niet echt op waardestijging van m’n sjoemelbakkie. OK, wel benzine, dus iets minder gesjoemel. De DJ was eigenlijk niet echt een uitgave; meer het omzetten van spaargeld in iets dat regelmatig te gebruiken is, en enkele procenten per jaar in waarde stijgt…

1 like

Volg mij op Instagram

2 likes

Pfff, al dat gel*l over de horlogesmaak van anderen…

Hopelijk draagt ieder wat hij/zij zelf leuk vindt…

@marnixmoed: Ik herinner me niet toestemming te hebben gegeven voor het gebruik van mijn foto :thinking:

Ja dat dacht ik al. Volgens mij ook al een paar foto’s van op die manier. :+1:

1 like

Alweer eentje op het pikkie getrapt.
Auto’s staan in andere topics.
:rofl:

Afgruwelijk lilluk

1 like

Korte antwoord: No
Lange antwoord: F*#k no :grin:

2 likes

Hè ik dacht dat ik jou nou een tikkie had verkocht, maar je raakt mij niet, ik heb niet zo’n ding… :joy:

Haha je snapt het nog steeds niet zo te zien. :rofl:
Het ging niet om je mening maar om je argumentatie. Je beweerde van alles zonder ooit zo’n ding in je hand te hebben gehad. Ik heb gehoord dat, ik heb gelezen zus. Het nichtje van mijn tante en daar de vriend van zo, blabla. Daar werd je op aangesproken. Vervolgens ging het over valse historie en een maanlanding die nooit zou hebben plaatsgevonden en een tal van andere complot theorieën. Waarop vervolgens een man met een aluminium hoedje op erbij werd geroepen en het merk Steinhart erbij gehaald werd vanwege wel een ‘rijke historie en een overdosis aan grensverleggende zaken in de horloge industrie’. :wink: Kortom een groot feest! :grin::+1:

2 likes

Ach ja, het was vermakelijk :slight_smile:
En eens zijn we het erover dat we het niet geheel eensch zijn maar wel allemaal getikt zijn van horloges en zo. En we houden het er op dat het een goed gesprek was over heerlijk onbenullige zaken.

1 like

Als je @HanDavinci volgt op Instagram zou het misschien zo kunnen zijn dat je kunt zien wie hij volgt, en ome Han kennende zitten daar Russische dames tussen met a$$… Misschien een argument?

Ter zijner verdediging, veel van wat je leest over die scheve trutrehaut en die zwabberende bezel actie is wel gewoon waar. :slight_smile: Het blijft een goedkoop kloteding, die SKX.

Waar ik vandaan kom is een goed gesprek een eufemisme. :angel:

A propos enorme bagger horloges… Nomos Neomatik, dat is pas rotzooi. Het ziet er fantastisch uit als je Indonesische kinderpolsjes hebt, maar het opwinden van zo’n ding klinkt alsof m’n grootmoeder haar vooroorlogse koffiemolen weer eens ouderwets staat te bezwengelen.

1 like

Wat hebben we een lol
:rofl: