Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Voel me al miserabel genoeg, daar heb ik de leegte van Instagram niet voor nodig :grin:

2 likes

Een ratjetoe weer :joy:
Hulde! :+1:

choc

De hard werkende man die door het hard werken niet dik geworden en was en dus slanke polsen bleef houden. :smile:

ff Googlen en je komt allerlei wanstaltigs tegen…
Laat ik me even focussen op de onzinnige “brons- hype”…
Ja, er zijn mooie (Oris, Tudor) maar veel merken lijken zich niet meer te kunnen inhouden:

!

En waarom is brons onzinnig? Nou kijk maar eens hoe zo’n horloge er na een paar keer douchen uitziet:

7 likes

Alle Breitling horloges met lcd schermen. Spuuglelijk en is gewoon vloeken in de kerk…

8 likes

Heb vooral niks met vintage horloges die de hemel in geprezen worden maar een diameter hebben die tegenwoordig zelfs te klein is voor een dame. En als ze dan gaan roesten en het wordt patina genoemd dan vind ik het al helemaal niks. Voor roest hebben we cola uitgevonden.
Nog erger is het als ze die verroeste klokjes op spanbanden gaan dragen.

Dan per merk:

Rolex: Te duur voor de meesten. Mooie iconische klokjes.
Tudor: Ondergewaardeerd mooi merk. Helaas een beetje de Rolex wannabee.
Omega: Niks mee. Zal degelijk zijn maar de uitstraling van een zak Zwitserse aardappelen.
Panerai: De dure versie van TW Steel. Maar ik hou van de eenvoud in design. Mooie klokken.
Breitling: Heel eigen smoel. Op 5 km afstand herkenbaar. Zonder Breitling in je collectie doe je niet mee.
Tag Heuer: Beetje het stiefkindje. Maar dat is een beetje het snobistische in de horlogerie. Hele fraaie collectie van betaalbaar tot kostbaar.
Seiko: Eigenlijk de winnaar. Maakt mooie instappers en exclusieve Grand Seiko’s. Jammer dat veel mensen Seiko zien als een goedkoop klokje van de Kijkshop. Het is een merk met een rijke collectie.

Er zijn nog veel meer merken maar ik heb me beperkt tot wat je hier veel ziet. Ik wil nog wel een extra plus geven voor merken zoals Longines en Tissot. Daar komt ook veel moois vandaan.

7 likes

Als ik moet kiezen: Breitling.

Ik doe mn best maar het lukt niet ze mooi te vinden.

Ah ja: les gouts et les couleurs ne se discutent pas

[quote=“ChowMonkey, post:448, topic:141914”]
Omega: Niks mee. Zal degelijk zijn maar de uitstraling van een zak Zwitserse aardappelen.

Unknown

Ik zie toch een verschil qua uitstraling :joy::joy:

5 likes

Max Verstappen Race-aardappelen?

Misschien moet je een hobby zoeken. Lekker gaan dansen ofzo met een volle meid, dat schijnt altijd wel te werken :+1:

1 like

Nope niet mijn ding, ben toch wel van de slank. En ik wil ook geen onnodige concurrent voor jou zijn :grin:

Nog nooit een hobby gehad en zal ook wel niet meer gebeuren :expressionless:

1 like

Product is anders, uitstraling mi hetzelfde.

Daar hoef je je geen onnodige zorgen om te maken.

:joy:

Man man man. Ok, hier een tip om je een doel te geven in dit leven:

https://www.paintersworld.nl/schilderen-op-nummer

1 like

:joy::joy:

Nee wil ook helemaal geen hobby eigenlijk, ben erg goed in niks doen en heb daar ook wel lol in. Is borrelen een hobby?

1 like

Leuke dingen doen met vriendinnen schijnt volgens vrijwel iedere vrouw een hobby te zijn. Misschien kunt u dat proberen.

3 likes

Hahaha :joy:

Als je al een vrouw hebt, wordt dat een dure hobby. Ik kan wel wat goedkopers bedenken.

Zo komt die 20 kilo vanzelf terug, dat snap je :man_shrugging:t2:

1 like

Pfeww net wanneer ik dacht dat het niet slechter kon word ik met u aangesproken hahahaha. Borrelen met vriendinnen is inderdaad iets wat ik erg graag doe, ok @HanDavinci hobby gevonden!

1 like

Nope, heb een strak regime dus gaat niet gebeuren :joy:

Iemand nog een horloge waar je niks mee hebt?? Begint een beetje therapeutisch te worden hier hahaha

1 like

Je verwart de six-pack op dat plaatje met de jouwe

3 likes