Welk horloge heb je helemaal niets mee?

Ik ga even toiletteren wordt nu: ik ga even kijken hoe laat het is?

1 like

Grand Seiko is idd prachtig.

Gek genoeg blijft een Rolex (niet allemaal), ondanks z’n imo te hoge prijs en de mindere afwerking, toch knipogen dus ik ben een klein beetje teruggekomen op dat statement. :slight_smile:

Ik voel me overigens wel vereerd dat je mijn ooit geschreven mening hebt overgenomen in jouw mening…:grin:

OT

image

Te groot
Te dikke/brede bezel
Te dikke indexen
Te kleine kroon

1 like

Ik weet niet hoe de nieuwe Is, maar de ouwe vond ik kwa tint blauw niet mooi.

Zag ik daar nu een buttplug op die foto samen met een GS?:laughing:

1 like

Oke!!
toch unne mooie om te zien!
toch?

Yep!!
jakkes!!

Wat nu als je ze wel in handen hebt gehad maar ze nog steeds het sop niet waard vindt?

Iedereen doet maar alsof het een magisch moment is. Dat is het niet.

Even vloeken in de kerk: dit viel erg tegen.

En dit erg mee:

6 likes

Ik kan me best voorstelen dat mensen niets met Rolex hebben. Ben zelf ook niet onverdeeld gecharmeerd van alle modellen.

Toch draag ik mijn Rolexen heel erg graag. Kwaliteit vind ik fantastisch. Te duur? Misschien, maar welk premium merk is dat niet.

Voor de non-believers: aardig te zien hoeveel respect een echte kenner en vakman heeft voor Rolex:
https://www.hodinkee.com/videos/talking-watches-roger-smith

4 likes

Is dat nou een penis boven de 6 :sweat_smile:

Edit: laat maar, ben niet de enige haha.

1 like

Ik ben nog van geen enkel merk geheel ondersteboven. Zo ook Rolex, het heeft helaas een bepaald stigma wat niet voor alle eigenaren geldt. Dat je voor elk premium merk in principe meer betaald dan het waard is daar ben ik het mee eens. De meeste Omega’s hek ook niks mee maar net als Rolex en andere merken geloof ik wel in de kwaliteit en het vakmanschap ervan. De kwaliteit zal ik nooit afzeiken omdat die ten eerste wel bewezen is en ten tweede kan ik dat niet weten vanwege het niet in bezit hebben.

Er zijn mooie Rolexen en zo hebben vele merken mooie modellen. Maar niet 1 merk heeft voor mij enkel mooie modellen.

1 like

Ik heb het niet zo begrepen op Hublot of Richard Mille. Maar aangezien ik dat niet kan betalen, moet ik deze merken ook niet negeren :slight_smile:

1 like

De standaard reactie op deze horloges :laughing:

Ik heb vrij weinig met de meeste Rolex modellen. Een Sub, SDDS en GMT II gaan nog wel. Maar snap echt niet wat hier nou zo mooi aan is. Het doet mij helemaal niets.

afbeelding

2 likes

Ik ben ook saai en degelijk, dus dat past precies :stuck_out_tongue:

Waar ik niks mee heb zijn ana-digi horloges. Dan liever of helemaal analoog of digitaal, maar geen mengvorm.

1 like

Die Milgauss?? Schitterend! Een van mijn grail watches :wink:

1 like

Milgaus is voor mij ook een vd minst mooie rolexen.
Die gekke wijzer en kleurtjes allemaal… nah.

2 likes

Tja, het is wel duidelijk … ik hou van kraaltjes en spiegeltjes :wink:

Het idee achter de Milgauss spreekt mij erg aan, en ik vind de uitvoering heel mooi. Die verschillende kleuren en die “vonkentrekker” wijzer doen het echt voor mij … smaken verschillen, zo zie je maar.

Ik zou persoonlijk nooit een Submariner kopen bijvoorbeeld. Of een GMT of Daytona.

Haha ik ben soms ook echt een ekster wbt glimmende horloges, maar kleur doet me doorgaans niet echt iets :slight_smile:

Ik ben een tijdje geleden gevallen voor de explorer 214270. In mijn ogen echt prachtig in zijn eenvoud. Die wel eens om gehad?

Dan liefst de 36mm voor mij. Of gewoon een vintage.

Die ook omgehad, voor mijn gevoel veel te klein :slight_smile:

Wederom dat verschillen van smaken he…