Speedy, brrr.
Tja, ik heb van nature een beetje een aversie tegen alles wat gehypet wordt, dus ik kan hier wel een hele rits iconen gaan opnoemen. Ik koop liever een horloge dat niemand verder kent.
Bovenaan de irritatielijst staat wel de JLC Reverso, ziet er op vrijwel elke pols uit als een rare stoeptegel die ontworpen lijkt om zo oncomfortabel mogelijk te zijn.
Uitzondering is de Omega Speedmaster, vind ik echt een fraai horloge.
Helemaal mee eens. Heb er niets mee. Waarom? Geen idee
Oh shit die was ik vergeten, hoort hier inderdaad ook bij
@HanDavinci is rustig binnen dit topic!
Alles Rolex
Met uitzondering van de Batman ? (denk ik)
[quote=“wbcoupe, post:63, topic:141914, full:true”]
Tja, ik heb van nature een beetje een aversie tegen alles wat gehypet wordt, dus ik kan hier wel een hele rits iconen gaan opnoemen. Ik koop liever een horloge dat niemand verder kent.
Bovenaan de irritatielijst staat wel de JLC Reverso, ziet er op vrijwel elke pols uit als een rare stoeptegel die ontworpen lijkt om zo oncomfortabel mogelijk te zijn.
Het hangt vooral af van degene die ‘m draagt. Je moet een bepaalde zelfverzekerdheid uitstralen als je een tonneau/Carré draagt, Ik vind bijv. de Reverso getuigen van een zekere stroming - klassiek ‘anders’ en toch niet te overdreven.
(Als iemand ‘ m kwijt wil: PB)
Die krijgt uitslag van Damasko’s
Hij typt alleen een beetje langzaam met z’n dikke vingers op dat kleine schermpje in de kroeg
Hahaha, ik had het er net 20 minuten geleden met @Logie over op de whatsapp. Ik vind alleen de Speedy’s met witte wijzerplaten aantrekkelijk.
voor de rest vind ik ze zo’n 13 in een dozijn horloge.
En van alle Fliegers…
De SKX007 doet me echt helemaal niks, ondanks dat het één van de favorieten hier op het forum is.
Oeh, die is mooi!
Alles wat Breitling heet + nog een handvol andere horloges. Vooral dus Br…
Bmw M5 en Rolex
[/quote]
We zijn eigenlijk met zijn drieën: Maar deze broers dragen Zeiko’s