Welk horloge heb je helemaal niets mee?

image

14 likes

Een sub met dikke lugs, terwijl ik de oudere juist 1 van de mooiste ooit vind

Ook de navitimer en de superocean heritage?

Blijkbaar erger je je aan mijn mening omdat het niet de jouwe is? Pfff
 whatever

Heel simpel: alles van Gerald Genta.

1 like

Haha ik zag ons oude topic ook nog langskomen vandaag. Over het lelijkste horloge. Waar we elkaars horloge in hadden neergezet. Wat schattig zijn wij eigenlijk. :kissing_heart:

4 likes

Spuuglelijke grote Panerai hockeypucks :nauseated_face:

7 likes

Neuh. Dat was een geintje. Ik dacht dat die hond het wel duidelijk maakte. :slight_smile: Sterker nog, normaal werd ik altijd afgefikt omdat ik nare dingen over Rollies zei. :slight_smile: :slight_smile:

CXU2cOnW8AAJLjD

Ja en we blijven ook zo lekker onszelf :kissing_heart:

1 like

Ok drie musketiers @anon50762135EV @HanDavinci en @Logie veel plezier nog met dit topic, ik ga ff de Jordaan onveilig maken :grinning:

4 likes

9 likes

Zeker ook de Navitimer. De Superocean Heritage vind ik dan (zeker voor een Breitling) nog gaan. Ik denk alleen dat ik ook die niet zo snel zal aanschaffen.

Nou, laten we dan samen ten strijde gaan tegen alle Rolex-wankers
 :wink::grin:

2 likes

Vergeet je gietertje niet.

1 like

Haha touché. Heb hem 2x gehad en twee keer weggedaan. Toch net wat te groot/hoog.

2 likes
4 likes

vrijwel elke Rolex, vrijwel elke Breitling (de Navitimer-achtigen), vrijwel elk ‘Juwelenmerk’ (de Cartiers, Chopards, Piagets, Van Cleef & Arpels, etc), hmmm
 even denken
 kan ik nog meer zere schenen raken?

Hahahahaha

maar serieus
 de meesten zitten in dat rijtje.

(Oja, ook Damasko’s, Braun, Nomos, en nog wat van die 'design-ubermerken)

3 likes

Iconisch of niet
 Vind hem afschuwelijk!
Of valt dit niet onder iconisch :joy:

6 likes

Ik heb het idee dat er hier HF’ers ook horloges uit hun eigen collectie aan het opnoemen zijn.
Nog net geen wristshots :smile:

dumet

19 likes