Een sub met dikke lugs, terwijl ik de oudere juist 1 van de mooiste ooit vindâŠ
Ook de navitimer en de superocean heritage?
Blijkbaar erger je je aan mijn mening omdat het niet de jouwe is? Pfff⊠whateverâŠ
Heel simpel: alles van Gerald Genta.
Haha ik zag ons oude topic ook nog langskomen vandaag. Over het lelijkste horloge. Waar we elkaars horloge in hadden neergezet. Wat schattig zijn wij eigenlijk.
Neuh. Dat was een geintje. Ik dacht dat die hond het wel duidelijk maakte. Sterker nog, normaal werd ik altijd afgefikt omdat ik nare dingen over Rollies zei.
Ja en we blijven ook zo lekker onszelf
Ok drie musketiers @anon50762135EV @HanDavinci en @Logie veel plezier nog met dit topic, ik ga ff de Jordaan onveilig maken
Zeker ook de Navitimer. De Superocean Heritage vind ik dan (zeker voor een Breitling) nog gaan. Ik denk alleen dat ik ook die niet zo snel zal aanschaffen.
Nou, laten we dan samen ten strijde gaan tegen alle Rolex-wankersâŠ
Vergeet je gietertje niet.
Haha touché. Heb hem 2x gehad en twee keer weggedaan. Toch net wat te groot/hoog.
vrijwel elke Rolex, vrijwel elke Breitling (de Navitimer-achtigen), vrijwel elk âJuwelenmerkâ (de Cartiers, Chopards, Piagets, Van Cleef & Arpels, etc), hmmm⊠even denken⊠kan ik nog meer zere schenen raken?
Hahahahaha
maar serieus⊠de meesten zitten in dat rijtje.
(Oja, ook Damaskoâs, Braun, Nomos, en nog wat van die 'design-ubermerken)
Ik heb het idee dat er hier HFâers ook horloges uit hun eigen collectie aan het opnoemen zijn.
Nog net geen wristshots