Welk horloge heb je helemaal niets mee?

:joy:

1 like

Nou,

Eh,

Ik moet wat bekennen.

Ik geil tegenwoordig op deze twee:

En de Day-date begint ook z’n charme te krijgen.

58af74789e2d5fd5eafa47f0e7a80363

12 likes

:hear_no_evil: :see_no_evil: :speak_no_evil:

‘Ontwikkeling’ van de smaak

Of meer ‘acquired taste’? :joy:

1 like

Reddeloos verloren zul je bedoelen.

6 likes

[quote=“Ogenblik, post:67, topic:141914, full:true”]

Helemaal mee eens. en het heeft niets met zelfverzekerdheid te maken maar gewoon een pols met de vorm van een plank. Een beetje ronde pols kan deze al niet hebben. Mijn Lip Churchill draagt veel prettiger.

2 likes

Ik heb niets met breitlings, hoewel ze toch wel wat memorabele horloges hebben gemaakt.

Ah
cool die had ik nog helemaal niet gezien :slight_smile: wilde ze nog eens zien of de vergelijking opgaat met de CTZ Speedy
 ik hou het toch bij deze, scheelt de helft :blush::joy:

2 likes

Hoe verpest je een icoon? Door hem in wit goud uit te voeren. :face_vomiting:

Zonde van je geld ook, in witgoud naast het feit dat een sporthorloge uberhaupt niet in goud hoort.

4 likes

met geen enkel “iconisch” horloge, of wat dat dan ook moge zijn.

Heb ik helemaal niks mee.

MONSTER SKX781K-4

En toch heb ik hem :rofl:

8 likes

Voor mij dit ding. Vind 'm echt niets.

En om in de sfeer van @anon50762135EV te blijven een beetje de Audi RS6 onder de horloges. Een beetje te dik maar schijnbaar toch mooi voor veel mensen.
En dan begin ik nog niet eens over de RS7, die eruitziet als een hond die zijn rug kromt om te poepen
Audi-RS-7-Sportback-rear

7 likes

Geen fan van omega speedmaster, paar gehad maar ik wordt er niet warm van.

1 like

Made in China, ik heb er helemaal, maar dan ook helemaal, niets mee.

1 like

Grappig/leuk om te zien hoe smaken kunnen verschillen.
Dat er mensen zijn die daarom geen liefhebber zijn van een Omega Speedmaster, dat kan ik begrijpen. Maar om het een lelijk horloge te noemen, dat kan er bij mij niet in.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

En dan wat ik lelijk vind;
JLC Reverso. Een te brede armband met horloge ertussen geplaatst. Ik vind ze ook lastig af te lezen.

En de meeste Cartier modellen. Lijken te vaak op dameshorloges.

Merken als Hublot en Richard Mille. Lelijk en nog prijzig ook.

Verder vind ik het lelijk als mensen denken dat een horloge zo groot mogelijk moet zijn. Een voorbeel zijn de gigantische Breitling modellen.
"Kijk eens wat een mooi klokkie ik heb gekocht, die is 49mm. Ik heb er ook eentje van 52mm. Ik heb er ook eentje met een alarm voor wanneer ik verdwaal in de rimboe."
Nou
gegeliciteerd!

2 likes

Is die iconisch dan? :thinking:

Zo ongeveer elke Panerai met die buitenboordbeugel, die overgewaardeerde witte Nomos ( WTF :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:) ,echt elke pepsi , hulk, de meeste g-shocks ( ook al snap ik t wel maar zal ze echt NOOIT dragen ) skx 007/009 en dan wat ik nog vergeten ben .
Oja elke panda :triumph: en die spuuglelijke vierkante Monaco :astonished:

3 likes

Made ligt toch in Brabant?

11 likes

Het moet niet gekker worden, zeg.:face_with_raised_eyebrow:
Prachtig.

1 like

:nauseated_face:
Laat ze eens beginnen met het weglaten van die 3 vaargeulen in de kast.

1 like