Welk horloge schenk jij je partner?

Deze heeft ze zelf uitgezocht. En ik mocht hen voor mijn lieftallige vrouw kopen.

7 likes

De XemeX is de jongste.
Maar ik draag hem vaker dan zij :yum:


En met de nieuwe band die @Ko-Banden maakte is die helemaal onweerstaanbaar.

En euhh, deze zwart titaan curved Bulova met HF quartz gebogen binnenwerk…lang geleden overgenomen van @JR001 op een parkeerplaats in de polder.


Die was niet bedoeld voor haar, maar die heeft ze min of meer geconfisceerd. Heel verhaal, maar dan raak ik off topic.

:wink:

10 likes

Ja, zo zijn ‘ze’ … :grin:

1 like

Ik schenk haar niks. Ze schenkt voor mij eerst maar eens een biertje in.

26 likes

Lief vroeg en kreeg een Danish Design en een Jakob Jensen. Geheel volgens haar wensen. Dat staat voorop! De horlogehobby is mijn ding en lief heeft daar nul interesse voor. Wij kunnen dat heel goed hendelen. Wel delen we heul veul andere zaken, gedachtes, liefhebberijen en zaken waarvoor we beiden belangstelling hebben. Meer dan genoeg.

1 like

In het kader van dit verhaal (Horloge en huwelijk) heb ik voor mijn vriendin de gouden IWC Portofino Automatic 34 gekocht en laten graveren. Ze heeft niet dezelfde gedrevenheid voor deze hobby als ik dat heb en draagt normaal van die Cluse klokjes. Toch was dit het horloge waar ze in de IWC-boutique toch wel helemaal van onder de indruk was, maar ze vindt het dan te duur om te kopen of om als gift te krijgen. Daarom weet ze van deze aankoop ook niks en wordt dit haar verrassing bij het huwelijk :slight_smile:

41 likes

Deze 36 mm Datejust had ik als voorschot op ons inmiddels voltrokken huwelijk gegeven. Ondertussen is de wijzerplaat gewisseld voor een effen zilveren plaat.

10 likes

Vrouwen zijn vaak wel snel tevreden

Je kent duidelijk de mijne niet. Volgens mij heeft het merendeel gewoon niets met horloges.

Mijn vrouw draagt een 150 euro kwarts van rond 2005 die ze als puber zelf gekocht heeft. Wil niets anders.

3 likes

Een vrouwenhand is gauw gevul… eh nouja je snapt me. :blush:

3 likes

Gevolgd door: en nu je smoel houden.

9 likes

Dit topic kan ook maar een kant op gaan he​:rofl::joy::+1:t3:

2 likes

2 x een apple watch waar ik geen foto’s van heb.
De rolex 1603 met zwarte dail als trouw horloge.
De omega voor de kerst.
Volgens mij heeft hij niets te klagen…

28 likes

Ze houdt van digitaal en goud.


De overige sierraden moeten overigens wel echt goud zijn…Daar gaat mijn meeste geld aan op.

5 likes

Eéntje met veel kleurtjes doet het altijd goed hier :stuck_out_tongue:

Waarde, merk of historie zegt mijn eega niets waar het horloges betreft.

Correct.

1 like

Afgelopen kerst de Chanel première kado gedaan.

5 likes

image

Laat haar dan gelijk ff een fatsoenlijk stuk eten voor je klaarmaken

35 likes

Zat te denken om deze nog eens keer voor haar te kopen

4 likes

Partner, mwahh, wel een hele goede vriendin. :star_struck:

3 likes