Welk horloge staat al erg lang op je wensenlijst... maar koop je toch niet?

Ik wist niet dat je latent ook Tudor ambassadeur bent Ed :grin:

1 like

Ja, nee. Niet zoals de liefde voor TAG Heuer, natuurlijk. :wink: Maar ik vind sommige Tudors zeker leuk! :blush:

2 likes

#me too :wink:

1 like

I Know Wink Steve Carell The Office GIF | GIFDB.com

1 like

Ja…ook geweldig mooi en eentje waar ik ook wel eens naar kijk. :ok_hand:

Idd…het is een icoon. Speelt zeker mee…alhoewel dat voor mij steeds mbt de Snowflake meer naar de achtergrond verdwijnt. :innocent:

1 like

Eens. :smile::+1:

En met de Explorer kun je geen foute keus maken. Mooi en nog redelijk ingetogen Rolex. :ok_hand:

1 like

De Speedmaster is voor mij een eeuwige twijfelaar: mooi, begeerlijk maar altijd de twijfel omdat ik denk dat ik er snel op ben uitgekeken. Op dit moment lekker aan het spitten naar een Tag Heuer uit de jaren 90. Qua prijs nog leuk te doen ook.

2 likes

Een icoon … maar duur voor een beuker.

Misschien ooit.

8 likes

Mijn neefje heeft deze. Echt een topper. Heb je hem wel eens omgedaan? Aanrader!

1 like

Op het moment dat ik er niet voor koos kreeg iets anders de voorkeur.

IMG_3306

IMG_3305

IMG_3304

IMG_3303

Ik sluit overigens niet uit dat er toch een of meerdere modellen in de toekomst de revue zullen passeren.

:slightly_smiling_face:

5 likes

Nomos worldtimer!!

3 likes

Ja die JLC is voor mij ook echt een droomaanwinst…

1 like

Nee, ooit eens ergens zien te passen. Maar er staan nog 2 andere horloges ervoor op de lijst.

1 like

Ben benieuwd, wat zij die andere 2?

1 like

Zenith EP reverse panda
A.L.S. Saxonia moonphase

Deze 2 ‘spoken’ al te lang door mijn hoofd👀

5 likes

Ik heb al heel vaak gedacht ik koop een Rolex 1665. De ultieme duiker uit oude (vintage) tijden.

Elke keer doe ik het niet. En denk dat komt doordat ik dan denk aan mijn collectie en er teveel overlap is met mijn 5513. Maar dat is natuurlijk onzin. Dus moet de dweller wel een keer komen :joy:

10 likes

Je hebt wel wel smaak voor grab and go horloges zie ik, haha!

1 like

Er zijn wel meer horloges die ik wel erg leuk/mooi vind, maar niet leuk genoeg om te kopen.
Want…

• Of te duur.
  • Ik wil daar het geld niet aan uitgeven, want andere leuke dingen.
  • Wanneer ga ik m dragen?

Vooral het laatste puntje, want als ik eenmaal een horloge om de pols heb die aan mijn criteria voldoet, dan blijft deze ook om de pols zitten. ( zoals de meesten wel zien met mijn huidige G10 ). Dan is een ander horloge zonde van mijn geld.

Maar deze staan wel op mijn shortlist:

Deze heeft voor mij het nadeel dat deze maar 3atm wr heeft… Anders had ik m allang in mijn bezit gehad…

De grootte en dikte houdt me tegen, verder vind ik het wel een tof en robuust horloge.

Ja, ik vind CWC een sympathiek merk…:hugs:

3 likes

Deze staat al een aantal jaar op mijn ‘verlanglijstje’. Ik vind het esthetisch gezien een prachtig horloge. Met een mooie geschiedenis.

Ik heb dit model al 2 keer gepast de afgelopen 4 à 5 jaar. Maar nooit de trekker overgehaald.

De lug tot lug van bij 50mm heeft mij tot nu toe altijd tegengehouden.

Misschien koop ik 'm toch ooit een keer.:grin:

2 likes