Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Inderdaad voor mij is de Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band de perfecte toevoeging tussen mijn Submariner en Explorer II. Mooi klassiek/dressy maar toch ook sportief. Vult mooi dat gat op in mijn collectie.

Ik zie het een beetje als de perfecte blend tussen een OP41, Explorer I 39 en Milgauss…

Waarbij ik bij OP41 de dubbele uur markeringen op 3,6 en 9 minder fraai vind. De Explorer I 39 voor mij en no go is gezien vrouwlief deze heeft. En de Milgauss vind ik een beetje een rare snuiter met z’n groene glas in combinatie met oranje accenten en bliksem wijzer, daarnaast ook bijna 2mm dikker dan de Datejust 41.

Brrrr kijk nog eens goed. Totaal uit verhouding dit horloge. Eigenlijk is geen enkele offshore mooi.

Een normale royal oak chrono is pas klasse.

Prachtige lijst. Ik zou gewoon beginnen bij 1. De Blancpain. Prachtig horloge.

1 like

Erg fraai. Ik heb deze te snel weggedaan. Had weer wat anders in mijn hoofd wat uiteraard ook niet meer aanwezig is :sweat_smile: :sunglasses:

A384 zenith. :ok_hand:

Niet over twijfelen.

Ik draag die in de shadow uitvoering

13 likes

De voorbije paar maanden stond een Tissot Gentleman automaat in het blauw op mijn lijstje… Ik was er enkel nog niet uit of ik deze met of zonder cross hairs wou.

En nu staat er toto mijn eigen verbazing eigenlijk niets meer op mijn lijstje als “echt wel gewild”, sinds deze eergisteren arriveerde :grinning: .

(Binnenkort zal er zonder twijfel wel weer iets op het lijstje staan. Met dit forum is dat onvermijdelijk :wink:)

2 likes

Dat vind ik dan weer veel te ingewikkeld :exploding_head:

Ik vind gewoon een 36 smooth te klein en een 41 fluted te groot

Verwissel welk van bovenstaand horloge voor een datejust in de zin en de zin klopt natuurlijk nog steeds.

Overigens vind ik de 41 echt te fors voor een dj. Het is toch geen toolwatch en de bezel is echt net iets te dik.

Maar we zijn benieuwd naar de pols foto’s !

Wat denk je? Maandje? Of gaat het echt langer duren?

Ik heb werkelijk waar geen idee. Ze zeiden eerst maximaal 4 maanden, maar het kan snel gaan. Ik wacht het gewoon af. Er is namelijk op het moment echt geen horloge dat ik liever zou willen dan deze blauwe Datejust. Dit zou voor mij de perfecte vierde pilaar in mijn collectie zijn.

Submariner, Explorer II, Datejust 41 en Speedmaster.

Staat als een huis :sunglasses::+1:

6 likes

Ah ok. Nou hopelijk gaat het snel.

Niet te veel spammen hier dan a.u.b. :sunglasses:

Totdat die er is natuurlijk. :+1:

3 likes

Ik ben trouwens benieuwd wanneer de mijne komt. :grin:

1 like

Geen horloge maar wel een onderdeel!

Ik zou dit zoo graag in mijn subje willen hebben, maar niet te vinden voor Cal 3135 🥲

Welke heb jij besteld dan?

Hahahaha

Ik bestel niks. Ik zoek.

Nou doe eens heel gauw uit de doeken wat jij zoekt.

Gek.

1 like

Maar wat heb je op het oog dan?

Zoiets?

.afbeelding

11 likes

Snap ik. :heart_eyes:

1 like

Dikke vette Rolex! Echt gaaf. Zou mooi in jouw collectie passen zijn vintage GMT Master II. :sunglasses: :+1:

Even retourtje naar Hong Kong boeken dan :wink:

1 like