Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Dit is de mooiste

:+1:t2:

12 likes

Call me crazy…maar het kriebelt toch om een keer een san martin aan te proberen; 40mm, 48mm lug to lug, domed saffier met ar, 316l, 100wr en een seiko nh34 onder de motorkap….

Het is toch krankzinnig voor €261 :flushed:

4 likes

Ben ik het wel mee eens. De groene band waar ze een tijdje mee geleverd zijn maakt hem af. Denk alleen dat deze met 51mm L2L te groot is voor mijn 17cm pols, maar zou hem eigenlijk gewoon een keer moeten passen.

Hoop dat @Bauhaus bij de volgende investeringsronde aan mij denkt net als ik af en toe nog aan deze Tipo :sparkling_heart:

15 likes

16570 polar! Eerst weer even sparen na vorige maand NA speedmaster chronograph

8 likes

Mijne ook. @brick is ook niet groot van omvang als ik de foto’s zie. Maar de lugs buigen zo sterk af, dat het toch goed past.

De TIPO gaat bij mij voorlopig niet weg :innocent::blush:

2 likes

Klopt. L2L is fors maar het draagcomfort is super en past goed op een 17cm pols.

@Ypuh had je deze post al eens gezien?

2 likes

In de categorie “Wat heb ik niet nodig, maar vind ik wel erg leuk?”, deze.

Heerlijk two-tone '80s duikertje van mijn favoriete merk.

Ja, of toch deze. Zo mogelijk nog wat meer retro en lekker een beetje fout.

What say you, HF?

• TAG Heuer 2000 in two-tone
  • All the way lekker fout: TAG Heuer 3000, met de gouden bezel

0 stemmers

Misschien moet ik @rudiculous maar eens vragen om dit onzalige idee uit m’n hoofd te praten. :grimacing: :sweat_smile: :grin: :wink:

Deze blijft mijn aandacht trekken

11 likes

Vanmiddag in Nice gezien❤️
Overigens stonden de etalages vol, ook met Rolex. Seadweller red line was ook top

9 likes

We worden gewoon belazerd in NL! :rage:

1 like

25 likes

25 likes

Blijft prachtig.

19 likes

15 likes

5 likes

Dat zal dan toch deze zijn:

Maar wel met een beetje korting, want € 2.400,- list vind ik toch een beetje teveel van het goede.
Procentje of 20 eraf zou mooi zijn.

11 likes

Zal wel haalbaar zijn denk ik. Weet niet of veel ADs nog kortingen geven.

12 likes

En anders komt deze in beeld:

6 likes

Deze, excuus voor de gejatte foto, blijft mooi, maar ik weet nog altijd niet of ik ze veel voor een horloge uit wil geven.

8 likes