Een van deze twee gaat er toch ooit eens komen. Het grootste probleem is dat ik blijf twijfelen over welke (fotootje Hodinkee) :
De Omega Seamaster Aqua Terra met de groene plaat.
Tja in de categorie onbereikbaar staat deze heel hoog op de wensenlijst. Aan dit horloge klopt wat mij betreft echt álles.
Wel héél erg duur ook, zelfs voor een Lange minute repeater. Het exacte bedrag ben ik gelukkig vergeten, maar je kan er geloof ik ook een appartement je voor kopen
Realistisch? Een Omega Speedmaster .
Droom: mooie Rolex DayDate
Deze voor de zomer Lijkt me meer dan fantastisch
Of iets anders met deze uitstraling zo rond de 500 euro
Het is tijd voor een dressier horloge en rosegoud met een zwarte is wat mij betreft de perfecte combinatie.
Het moet een horloge zijn die je daadwerkelijk wil kopen en bovenaan je lijstje staat.
Nou dat is voor mij de Ball Engineer Master Endurance 1917, baal alleen dat ik er zolang op moet wachten, maar komen zal die er!!
De meest recente Tag Heuer Carrera “glassbox” met datum op 12 uur. Moet 'm nog wel in het echt zien maar deze staat met stip bovenaan de lijst.
Schitterend inderdaad, helemaal mee eens: de eerste Tag Heuer in jaren die voor mij (op basis van foto’s en specs althans) “must have” is.
Alles klopt: ‘a lot going on’ maar toch ook rust op de dial (gelukkig weinig kleurtjes e.d.); prettige maatvoering (39mm, niet te groot); klassieke THC chrono-vibe met een strakke, moderne touch; 80 uurs gangreserve; gave retro-band (met die gaatjes…)
Ga je nou toch een verzameling beginnen of gaat de Breitling alweer weg?
Ha…deze kan er prima bij dacht ik zo.
Sounds like a plan!
Al een tijdje deze Santos:
Andere kandidaten zijn/waren er ook, maar om verschillende redenen afgevallen. Toch twijfel ik nog steeds. Eigenlijk wil ik een Zenith, maar bij ieder model is er vaak net één aspect wat tegenvalt.
(Credits uiteraard naar van wie ik deze foto’s gepikt heb)