Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Dat zou ik zeer op prijs stellen! :pray::pray::pray:

1 like

:star_struck:

18 likes

Deze…:muscle:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-omega-speedmaster-x-33-marstimer-laatste-prijsverlaging/439994

10 likes

Op langere termijn…

11 likes

Deze, om cadeau te doen aan mijn vriendin.

8 likes

aan de betaalbare kant een mooie vintage omega seamaster zoiets als deze :

aan de onbetaalbare kant een sartory billard sb05:
image

8 likes

Jaaaa

Maar uitverkocht bij Sinn

Ik heb tijd. En die maken ze wel opnieuw. Van de Zenith EP e-commerce had ik meer schrik dat die verdween. Maar intussen in bezit.

1 like

Voor 2023 staan deze 2 op de nominatie.

10 likes

16 likes

De Sinn 903 zal ongetwijfeld terugkomen inderdaad

1 like

Same here. Of mss toch met de witte dial! :thinking: Eerst geduldig op mijn Pepsi wachten… :smirk:

1 like

FXD eruit, BB54 erin… Helemaal perfect :star_struck:

En deze nog ophalen natuurlijk :slight_smile:

17 likes

Glashütte SeaQ Panorama Date staat hoog op de lijst!

image

18 likes

Wow!!! Wat een beauty! Jammer dat deze in 37 mm wordt uitgebracht en geen 39…… te klein voor mij :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

De Grand Seiko is waanzinnig

Klote dat er geen fijnafstelling op de gesp aanwezig is

Ik heb kennelijk de juiste polsmaat, GS-en zitten altijd perfect, ALS de sluiting op de (voor mij) juiste plek zit…

7 likes

Heeft iemand deze al ? Of in het echt bewonderd? Sinds ik hem op internet voorbij zag komen, wil ik hem hebben. :smiley:

11 likes

Prachtig horloge, die Tissot!

On topic, ik heb geen verlanglijstje, maar weet wel wat ik wil kopen als het budget groter (groot) is. Ben er nu echt achter dat 37mm voor een dress watch meer dan groot genoeg is. Dus de volgende kan zomaar een Lange Saxonia 37mm worden. Eerst maar even sparen :smile:

11 likes

Hear hear! En wat een prachtige Saxonia. Bij mij staat deze Grand Seiko SBGY026 nu bovenaan mijn droomlijst:

16 likes