Rolex Yachtmaster op Oysterflex Everose 126655
Dit bescheiden horloge staat momenteel boven aan mijn lijst. Maar ervaring leert, dat kan zomaar weer veranderen.
Sinds vorige week staat de Tudor BB54 bovenaan mijn verlanglijstje.
Deze
Maar ook deze
En deze
En toen kwam ik er achter dat dit er aan komt
Maar dit blijft ook cool
Ik heb een probleem geloof ik
Omega 2325 of 2348
Oeh, nice!
Is dat een nog een beetje te vinden of heb je er zelfs al een concreet op het oog?
Er staan er een aantal op Chrono24 en EBay. Ik heb nog niets specifieks op het oog, de prijzen lopen behoorlijk uiteen. Ook vind ik een oranje wijzer een stuk leuker dan een rode.
Heel gaaf! Ik zie idd net je ‘gezocht’-topicje. Succes met het vinden van het voor jou perfecte exemplaar!
Hartelijk dank!
Met een beetje zoeken moet je voor 500-600 Euro wel een net exemplaar kunnen vinden. Die vraagprijzen van 1000-1500 die je hier en daar ziet zijn echt overtrokken.
Hartelijk dank Wilco! Als je tips hebt waar te zoeken houd ik me aanbevolen. Er staan op Chrono24 zelfs prijzen van 2000-3000……
Ebay in de gaten houden; en soms komen ze ook op Catawiki langs. Exemplaren die in een veiling worden aangeboden eindigen vaak veel lager dan “nu kopen” exemplaren. Die zijn namelijk meestal van handelaren die er een hoop geld tussenuit willen halen.
Mocht ik een interessant exemplaar tegenkomen geef ik wel een seintje
De enige hiaat die ik voor nu in de collectie heb is een chronograaf met zwarte plaat. Er zijn kandidaten van Breguet, GP, IWC en Zenith.
Op langere termijn wil ik ook nog een perp hebben maar daar is de keuze die aan mijn eisen en verlangens voldoet zeer beperkt