Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ik heb 18cm dus het zou moeten kunnen. Het is alleen wat ik er zelf van vind. Ik heb 42mm horloges gehad. De een droeg alleen groot en de ander kleiner. Dus ik zou echt eens moeten passen om te kijken of het wat is. Wie weet vind ik hem veel te groot hahaha. Zo dacht ik ook dat een Seiko MM300 wel zou staan. Dat ballonnetje werd dus even lek geprikt :joy:

Ik heb even zitten kijken naar de reduced, maar prijstechnisch zijn ze inderdaad veel interessanter! 40mm is de ideale maat, dus de maat van de reduced is wat dat betreft ook perfect… hmmm :thinking:

En dan zou je hier wel eens gelijk in kunnen hebben. Het blijft knagen.

Laten we eerst maar eens passen. Wie weet vind ik hem veel te groot haha.

1 like

Ik heb exact hetzelfde met de reguliere PRX. Deze chrono vind ik echt heel cool! En dat terwijl ik niks met chrono’s heb :yum:

5 likes

Draagt verrassend klein die speedy. Schrok er van de eerste keer dat ik er eentje paste.

1 like

Dat is goed nieuws! Hopelijk hebben ze er eentje liggen op de beurs in Düsseldorf volgende week.

1 like

Vraagje Gup,is het acceptabel dat de NB6021-68L ongeveer 6 seconden per dag voor loopt, verder heel blij met het horloge :grinning:

1 like

Hij staat op -10/+20 qua specs dus dat is prima binnen de marge

Een Rolex maar welke zal het worden?

16570 Polar of 14060

9 likes

17 likes

Zit hier al een tijdje over te twijfelen en inmiddels spijt te hebben dat ik de 80€ korting van een maand geleden niet heb gepakt.

2 likes

:point_up:dit dus :+1:

1. Met die bb36 heb je al een rustiger horloge, plus al timeonly.

14060 is wel fantastisch met maar 2 lijnen tekst en geen datum maar de 16580 is in jouw collectie denk ik meer een nieuwe toevoeging

1 like

Ik denk dat eigenlijk ook. Thanks.

Plus het is niet zo’n bekende Rolex. De 14060 herkent iedereen en zijn schoonmoeder natuurlijk al vanaf de overkant van de gracht. Dat hoeft van mij niet zo nodig.

1 like

JLC master control calendar.

1 like

Heb er echt meer kan niet kiezen en wil ze allemaal :rofl:

• Omega aqua terra ( met leuk kleurtje )
  • nieuwe breitling chrono GMT (witte)
  • vintage breitling chronomat

Als 1 lukt aankomend jaar ben ik al blij :crazy_face:

1 like

Dan zou je ook de 16570 met zwarte plaat kunnen overwegen als middenweg. Ik moet er wel bij zeggen dat deze bij een kennis van me van zijn pols is gejat. Dus qua herkenbaarheid zit je niet per se veiliger. Dan is een Sub zonder loepje minstens zo verstandig.

Nog steeds deze…keihard smullen! :muscle::drooling_face:

14 likes

Eens. Ik ben daar zelf ook niet zo mee bezig.

In de prijsklasse €0 tot ca €2500 veel te veel. :sweat_smile:

En tot een pakweg €5500 zitten er twee kleine merken bij die ik erg leuk vind waarvan een van Nederlandse bodem. :blush:

De vorige die ik hier poste is er ook echt gekomen. Ik post deze ook maar eens for good luck charm

Wordt wel nog even wachten tot ik actief ga zoeken.

10 likes

Deze, maar nog wat wachten.

15 likes