Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Vind ik ook! Binnenkort maar eens naar een AD om hem eens in het echt te bewonderen en wellicht passen. Puur om er eens een gevoel mee te krijgen en om mezelf eens te motiveren.

1 like

Zorg dan maar dat je je pin limiet iets is verhoogd :wink: alles klopt aan de 3861! Afmeting, bracelet, uurwerk.

Daarnaast schiet je altijd toffe foto’s en zou ik het leuk vinden een keer een Speedmaster voorbij te zien komen. Dus eigenlijk een beetje eigen belang.

1 like

Mooi hoor.

15 likes

Hij ‘groeit’ op mij.

14 likes

Amen!

2 likes

Veel mooier dan zo’n pukkel op het glas ,wat uurwerk betreft ook gewoon lekker simpel en functioneel
Geen zichtbodem op een duiker ,dikke prima hoor.

1 like

De Monaco!! Oeh-la-la!!!

Idd! Well said. :ok_hand:

4 likes

Een matte bezel zou ik nog mooier vinden.
Normale wijzers dat is ook wel fijn.
Niet die rare Mercedes.

1 like

Net een Certina DS PH500M gekocht en op korte termijn wou ik toch sowieso twee horloges, dus denk ik deze :

Heel apart en we houden het lekker betaalbaar :slight_smile:

En op langere termijn maakt deze toch wel kans :

Ben echt geen fan van de gewone PRX maar deze, de zogeheten ‘panda’ versie, is toch een verdomd mooi horloge !

8 likes

KOOP DE SPEEDMASTER !!!

FOCUS !!!

Just do it

4 likes

Ik heb de 2254.50 en de Black Bay 58

Beide zijn stunners

Is nooit een foute keuze

1 like

Mooi hoor

Echt hèh

1 like

Ja

1 like

Net de BB58 in bezit en nu alweer aan het kijken voor een Speedmaster :smile:
De Speedmaster was ook altijd het horloge wat ik zelf nog zou willen hebben.
Bijna ook een BB58 gekocht, maar uiteindelijk voor een Speedmaster Reduced gegaan ivm 39mm.

2 likes

Ach… je weet hoe het gaat. Als je uiteindelijk hebt waar je al die tijd op heb zitten jagen, dan mis je de jacht en zoek je weer een nieuwe prooi hahaha.

De speedmaster gaat er voorlopig niet komen hoor :wink: Mijn horlogepotje is helemaal leeg en we zijn ook nog van plan om volgend jaar een huis te kopen, dus voorlopig mag ik alleen maar dromen :sweat_smile: Wellicht is dat goed! 2+ jaren over gedaan om de Oris Heritage en de BB58 uiteindelijk te kopen. Die tactiek wil ik eigenlijk ook gaan toepassen op de Speedmaster :smiley:
Nu moet ik alleen de verleiding weerstaan van andere horloges en niet tussendoor een ander horloge kopen (een oranje Doxa Sub200 vind ik namelijk ook heel erg leuk) :rofl:

Speedmaster reduced is ook :kissing_heart: :ok_hand:

6 likes

Zo herkenbaar inderdaad.

Zelf heb ik vrij dunne polsen en vond de Speedmaster te groot. Budget technisch kwam de Reduced mij ook beter uit.

1 like

We zien ze te weinig. Als ik ooit een Omega koop wordt het een DeVille of een Railmaster.

You chose wisely.

1 like

Niet doen, als je eenmaal de professional in je hoofd hebt ga je vroeg of laat overstag.

Ik had ook als begin een Speedmaster 3520.50 (39mm automaat, geen reduced) vanwege de prijs, maar op een gegeven moment wil je de real deal.

1 like

Ik wil nog iets in mijn collectie wat ik nog niet heb, kwam een Citizen GPS wave tegen en zoiets heb ik nog niet. Heb wel gevraagd naar ervaringen met dit horloge, maar tot nu toe 1 reactie gekregen. Op het HF moeten er toch meer zijn die zo’n horloge hebben, heb het ook in Citizen only gevraagd. Nu dan nog maar een keertje hier. Wie heeft er ervaring met dit horloge en bevalt die goed. Heb hem nog niet in mijn handen gehad dus weet ook niet hoe de afwerking e.d. is.