Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

13 likes

Na vanmiddag gepast te hebben, moet dit hem gaan worden. Wat een fantastische kleur!

(Niet mijn pols)

13 likes

Blancpain niet-duikers zijn zwaar ondergewaardeerd denk ik soms. Je hoort er niets over.

1 like

Gewoon trouwen met dat ding. Koop je vrouw ook eentje!

6 likes

Een CWC G10

7 likes

Past je als gegoten

1 like

2 likes

14 likes

Toch wel. :smiling_face_with_three_hearts: Alleen… hesalite of Sapphire

10 likes

Nice, voor welke maat wil je gaan, de 36?

1 like

Hesalite.

2 likes

Toch wel de 41, die geen 41 is. De 36 is tegenwoordig nog maar 35.3mm. De 41 is 39mm. Staan meerdere filmpjes online die dit bevestigen. Ik kan hem ook prima hebben op mijn 18.3cm pols.

10 likes

Plexy = Sexy

3 likes

Snap ik, happy hunting!

1 like

Als je in overweging neemt dat horloges op foto’s altijd groter lijken dan IRL door de vorm van de lens, kun je dit formaat kast zeker prima hebben.

Ik vind wel de dial aperture wat aan de grote kant maar dat is meer een kwestie van smaak. Niet dat ik het niet mooi vind ofzo

1 like

Thanks! Ik heb mijn interesse kenbaar gemaakt. Hopelijk kan ik hem binnen een jaar bezitten. Heb opzich geen haast.

1 like

Blijft toch een beetje vreemd, dat deze zo prijzig blijven. 1400 ook 2e hands.
Ze smoelen echter wel en je herkent ze van afstand (toen ik er laatst een in het wild zag)

Ik zou normaal ook team 36 zijn. Bij deze nieuwe modellen met wat slankere lugs, lijkt een 36mm OP nog kleiner dan bijvoorbeeld een Explorer 1 die ik prima vind in 36. Zo zie je maar dat passen altijd een goed idee is.

1 like

Ik heb een Amerikaanse fauxP van 38,5mm, 46mm l2l

18cm pols. Bevalt prima :smile:

Al lijkt deze toch wel degelijk ruim kleiner te vallen

36 zou echt te klein zijn tho dus ik snap je helemaal

2 likes