Na vanmiddag gepast te hebben, moet dit hem gaan worden. Wat een fantastische kleur!
(Niet mijn pols)
Blancpain niet-duikers zijn zwaar ondergewaardeerd denk ik soms. Je hoort er niets over.
Gewoon trouwen met dat ding. Koop je vrouw ook eentje!
Past je als gegoten
Nice, voor welke maat wil je gaan, de 36?
Hesalite.
Toch wel de 41, die geen 41 is. De 36 is tegenwoordig nog maar 35.3mm. De 41 is 39mm. Staan meerdere filmpjes online die dit bevestigen. Ik kan hem ook prima hebben op mijn 18.3cm pols.
Plexy = Sexy
Snap ik, happy hunting!
Als je in overweging neemt dat horloges op foto’s altijd groter lijken dan IRL door de vorm van de lens, kun je dit formaat kast zeker prima hebben.
Ik vind wel de dial aperture wat aan de grote kant maar dat is meer een kwestie van smaak. Niet dat ik het niet mooi vind ofzo
Thanks! Ik heb mijn interesse kenbaar gemaakt. Hopelijk kan ik hem binnen een jaar bezitten. Heb opzich geen haast.
Blijft toch een beetje vreemd, dat deze zo prijzig blijven. 1400 ook 2e hands.
Ze smoelen echter wel en je herkent ze van afstand (toen ik er laatst een in het wild zag)
Ik zou normaal ook team 36 zijn. Bij deze nieuwe modellen met wat slankere lugs, lijkt een 36mm OP nog kleiner dan bijvoorbeeld een Explorer 1 die ik prima vind in 36. Zo zie je maar dat passen altijd een goed idee is.