Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Das wel een smakelijke kers zeg

1 like

Patek 3567/1 met een hammered dial​:ok_hand::ok_hand:

18 likes

Deze staat in bestelling. Zoals jullie begrijpen, kan ik niet wachten totdat het verlossende telefoontje komt.

15 likes

Dit horloge staat momenteel met stip bovenaan m’n verlanglijstje

Geen Omega, of Rolex dus, maar eens iets heel anders. Al een paar jaar, eigenlijk sinds ik de Tudor van Coenraad voor het eerst zag, ben ik verliefd op deze mooie klassieker.

28 likes

Lekker :yum: Hans

17 likes

Echt wel, jouw foto van Tudor is nog iets scherper. Ik wil deze een keer in het echt zien, binnenkort ben ik een paar dagen in Den Haag, misschien maar eens even bij Schaap en Citroen binnenlopen.

Dus jij ook al😀

1 like

Coenraad bestookt ons er regelmatig mee. Een Tudor die ik gek genoeg nog nooit heb gepast.
Veel plezier bij het passen in Den Haag Hans

1 like

Dank je wel Arjen, duurt nog wel een week of twee.

1 like

Voor mij de 2 ultieme horloges.

Mochten de middelen het toelaten, zou ik ze zelf in Zwitserland gaan halen :upside_down_face:

17 likes

Ja die is heel tof.

1 like

De Uemura is idd heel erg mooi maar het horloge op de foto is geen Uemura, die heeft een andere (veel mooiere) kast.:grimacing:

Kijk eens goed naar de Mido hoe mooi gemaakt en afgewerkt, en design :smiling_face_with_three_hearts:. Prima combineren met straps ook. Door de zwarte kast zal die kleiner ,ogen,

De Fears is ook erg mooi in zijn eenvoud icm de kleur van de wijzerplaat!

1 like

Dit is de Uemura

7 likes

14 likes

Er zijn natuurlijk veel die ik wil hebben, maar die zullen nooit binnen handbereik zijn. De JC gyrotourbillion, VC solaris ultra compilatiom, brequet perpetual
maar deze zijn voor enkele stervelingen haalbaar

Maar voor mij:

• rolex yachtmaster 40 rhodium ref: 126622
  • iwc da vinci perpetual goud ref: iw3750
  • Bulgari octo finissimo ref: 102713

21 likes

9 likes

Mooi

6 likes

Blokcitaat

Deze is heeeel gaaf! Welk model/referentie?

8 likes

M91650-0001

Maar inmiddels toch iets anders:

3 likes