Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

18 likes

5 likes

Mooi

6 likes

25 likes

Blokcitaat

Deze is heeeel gaaf! Welk model/referentie?

7 likes

M91650-0001

Maar inmiddels toch iets anders:

3 likes

Als ik dit horloge inderdaad binnenkort ga aanschaffen, dan zal dat zeer waarschijnlijk mijn allerlaatste horloge-aankoop zijn.

6 likes

Cool ding. Welk refnr.?

BN4044

Wel fors, met 46 à 47 mm.

1 like

De Grand Seiko Heritage Collection SBGA211 “Snowflake” Spring Drive. Die gaat er echt komen. Zodra ik hier m’n horloges mag gaan verkopen (bijna een jaar lid, mag nog niets, kennelijk nog niet braaf genoeg) ga ik geld vrijmaken voor de SBGA211.

14 likes

Nog 292 dagen HF checken :smiley:

Verder mooie keuze uiteraard!

1 like

Ik heb nog geen ‘integrated’ of ‘Genta stijl’ horloge maar deze Tsuyosa zou me wel kunnen overtuigen, zeker voor de prijs…

De ‘Genta’ look is niet zo uitgesproken met het leren bandje maar de stalen band is apart verkrijgbaar (ik veronderstel dat de metalen band dezelfde is voor alle Tsuyosa horloges, hier voor de 40mm versies, wel te verstaan…).

3 likes

Alleen de tsuyosa small seconds zullen er op passen. Kijk ook naar de prijs en verkrijgbaarheid van de bandjes, kosten kunnen oplopen van losse stalen bandje.

1 like

Ja, ondertussen gezien dat de metalen armband verschilt van die op de gewone 40mm Tsuyosa.

De metalen armband voor de ‘gewone’ 40mm Tsuyosa is beschikbaar voor 80 euro op horloge.be. Die van de small seconds niet. Toch vind ik deze small seconds een heel mooie verschijning en het leren bandje geeft er een chique toets aan.
De metalen armband is niet echt nodig, kan ik later nog altijd bijbestellen wanneer hij beschikbaar komt…

Edit : toch maar even passen eerst en niet online bestellen, ik heb zo het gevoel dat die 40 mm mij wel eens parten zou kunnen spelen. Misschien wordt het wachten op een eventuele 37mm versie van de Tsuyosa small seconds…

Ga passen idd. Je kunt ook andersom zoeken naar een leren of rubber bandje voor de small seconds.

Ik heb deze gehad op een 16.4cm polsje en dat ging prima.

4 likes

Aha! Topic had ik gezien en gelezen! (Overigens een leuk verhaal en prettig lezen :smiley:) Ook een hele mooie keuze, veel (draag)plezier!

1 like

Je bent TL-2?

Kan dus kennelijk ook na 73 dagen.
Een glitch of @junior had er zin in vandaag :wink:

2 likes

Zag ik ook vreemd maar misschien daarom wel nog niet mogelijk om te verkopen.

Inmiddels gisteren kunnen ophalen. Wat een horloge!

1 like

13 likes