Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ja, ondertussen gezien dat de metalen armband verschilt van die op de gewone 40mm Tsuyosa.

De metalen armband voor de ‘gewone’ 40mm Tsuyosa is beschikbaar voor 80 euro op horloge.be. Die van de small seconds niet. Toch vind ik deze small seconds een heel mooie verschijning en het leren bandje geeft er een chique toets aan.
De metalen armband is niet echt nodig, kan ik later nog altijd bijbestellen wanneer hij beschikbaar komt…

Edit : toch maar even passen eerst en niet online bestellen, ik heb zo het gevoel dat die 40 mm mij wel eens parten zou kunnen spelen. Misschien wordt het wachten op een eventuele 37mm versie van de Tsuyosa small seconds…

Ga passen idd. Je kunt ook andersom zoeken naar een leren of rubber bandje voor de small seconds.

Ik heb deze gehad op een 16.4cm polsje en dat ging prima.

4 likes

Aha! Topic had ik gezien en gelezen! (Overigens een leuk verhaal en prettig lezen :smiley:) Ook een hele mooie keuze, veel (draag)plezier!

1 like

Je bent TL-2?

Kan dus kennelijk ook na 73 dagen.
Een glitch of @junior had er zin in vandaag :wink:

2 likes

Zag ik ook vreemd maar misschien daarom wel nog niet mogelijk om te verkopen.

Inmiddels gisteren kunnen ophalen. Wat een horloge!

1 like

13 likes

Net m’n status gekregen. Stond gelukkig niet te boek als stout in Sinterklaas z’n grote boek. :face_with_peeking_eye::joy:

New day, new goals

17 likes

588328cd-da17-4067-8e59-0191af4104b5_text

1 like

1 like

5 euro in de btw

Nadat ik @Jaap86 zijn lijstje zag heb ik ook deze groene bovenaan staan :slight_smile:

Goede smaak :wink:

Ben van de horloges met groen, dus deze daily tudor Harrods edition, of de submariner Starbucks kan dan afgewisseld worden met een groene oyster :grin:

5 likes

Deze is net beter voor je portemonnee maar ook mooi

Als ik een groene zou nemen dan was het deze

10 likes

Ja mooi! Vond deze online, misschien zou ik hier wel een snelle slag kunnen maken :slight_smile: stel ik die ander nog even uit :slight_smile:

5 likes

Wat let je?

1 like

Deze…met dank aan @WVE Wat een fantastisch gave versie. :ok_hand:

12 likes

11 likes

Deze heb ik besteld. Ben benieuwd wanneer ik het telefoontje krijg! :sunglasses:

11 likes

Nice! Mag ik vragen waar je hem hebt besteld? Ik kom er bij S&C in Utrecht maar niet door…. Sta nu op de wachtlijst in France voor deze (staat bovenaan mijn lijstje)

4 likes