Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Pareltje weer zeg :ok_hand:t2: gaan we hopelijk weer heel wat foto’s van zien :smiley:

Wat is de ref van dit prachtig horloge als ik vragen mag?

Tudor prince day date :grin:

Nog steeds de BP ff bathyscaphe 38mm in blauw (met alle bandjes :sunglasses:)…

Nog steeds niet gelukt hem ergens te kunnen passen. Erg Vervelend eigenlijk wel. :unamused:
2 maal: ‘’Ja, meneer die hebben we’’ Vervolgens beide keren nog achteraan gemaild met een plaatje en de 2 referentie codes (En verzoek echt even goed te checken/kijken aangezien ik een eind moest rijden en beperkt ben), wederom bevestiging: ja is hier.

Kom je er aan: ‘Oh nee die hebben niet en noet gehad, maar wat vind je van deze dan’ zoooo vervelend dat soort dingen.
Gelijk klaar mee dat soort dingen.

3 likes

SPB077J1.

Op papier 44mm, maar draagt compact. Met een pols van 17,5cm kom je er mee weg.

De afwerking is zéér goed voor z’n prijsklasse.

1 like

Fraai hoor. Mooie keuze.

19 likes

Dit kun je toch niet wegdoen :man_shrugging:t3:

12 likes

Even een plaatje erbij voor de sfeer

15 likes

Wordt echt dobbelen tzt, denk ik. Want kiezen lukt nu nog niet.

12 likes

Nog meer sfeerplaatjes. Fijne keuze @Zander. Heb in NL ook niet zo een fijne ervaring met dit model. Uiteindelijk gekocht in t buitenland.

16 likes

12 likes

7 likes

Ot per budget meerdere :grimacing:

De komende tijd ligt er nog wat overwerk in t verschiet dus mss is toch de Union dan wellicht binnen bereik einde zomer.

Maar dan is er toch de twijfel over doorsparen over een horloge die een iemand heeft op t hf die ik paar dagen geleden voor t eerst met mijn eigen ogen heb mogen aanschouwen en twee die ik ook recent ontdekt heb/gereleased zijn.

Dus

Tot een €1300 isch. (Nog altijd t huidige budget)

Tot een pakweg €2400

En dan blauw of geel Beide lijken te knallen. Mja wel een twijfel over de datum. Uurwerk is wel mooi afgewerkt.

En dan is er toch de twijfel over doorsparen?

Waarvoor? Een van deze 3.

Deze dus voor t eerst met eigen ogen mogen aanschouwen. Bam

En dan de twee ‘duurste’

Mss wel een leuke nieuwe battle. En even afwachten wat Excelsior Park gaat doen qua prijs met de nieuwe 38 mm. Dat is de potentiële dealbreker :sweat_smile:

#kudhobby

8 likes

Mijn beste,

Tja,
Moeilijk, maar:
die rechtse met de zilveren / parelmoer wijzerplaat is wel erg fraai hoor. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tja, weet niet meteen wat ik daar moet op zeggen.

Je hebt zeker een punt, hoor. Is een prachtig horloge, op elk vlak, afwerking, kaliber, nauwkeurigheid, afmetingen, en ga maar door. Kan er niets slechts over zeggen, eigenlijk.

Wellicht ben ik na het bezoekje aan de AD vorig weekend nog steeds in mijn ‘Seiko bui’ na het zien van al dat moois, dus wellicht is het een goed idee om alles wat te laten bekoelen… :blush:

1 like

Je kunt de Pro toch niet wegdoen voor een Seiko :man_shrugging:t3:

Dat is een hoornaarsnest waar ik liever niet aan schud…

1 like

Die Holthinrichs is :clap::clap::clap:

1 like

Zo lang je geen foto van de zijkant doet, of zelfs ook maar onder een hoek van 45 graden… zeker niet, ook al staat de datum echt heel erg raar.

Ik wel, maar daar staat tegenover dat het “perfecte” horloge maar door weinigen wordt gevonden, naar hun smaak.

1 like