Voor de rest heb ik best wat gelijkenissen gevonden in je rants, maar niet met alles. Je stelling over Navitimers en Monaco’s zijn treffend, Speedmasters daarentegen, die loef ik.
De kleinere, dunnere, waterdichte, quartzversie van een icoon dat laatste leverbaar was eind jaren zeventig. Ik heb het origineel ook gehad, de 176.0016, niet de 0014, maar vergelijkbaar qua specs. Op mijn pols echt lomp met 15mm en zwaar. Deze voel ik haast niet, ligt prachtig dun op de pols, is accuraat en een service kost me €2,59 euro.
Typo op de wijzerplaat ontbreekt wat veel rust geeft in tegenstelling tot het fontfestijn op het origineel.
Desalniettemin een pracht van een Omega. Maar ik prefereer deze voor nu.
Ik heb je hele collectie bekeken en gezien (en ja, die Omega TV hommage is beter, veel beter dan het origineel, en ik kan 'm zowaar redelijk hebben, ook omdat het een deep cut is, en geen sub, speedy, apro of dj). Je houdt van de jaren 70 en 80. Nu verdien ik het om m’n Alpinist te laten zien.
Ik heb alle antwoorden in dit ‘topic’ gelezen en vraag me nu af: wat is er mis met me dat ik zoveel energie steek in het lezen over wat voor horloges forum leden niet zouden kiezen
Om dezelfde reden waarom je energie steekt in het kijken naar Liam Neeson die in z’n eentje, in drie delen, de volledige georganiseerde misdaad van de Balkan om zeep helpt.