(alles met een hele vette
heh)
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor. hahaha
Ah mooi.
Ga eens aan het werk man.
Is ‘oris’ ook een uitdaging voor je? Iemand wees me daar ooit op.
Je hebt gelijk. Ik heb een half uur aan de arbeid gezeten naar aanleiding van je post en ga nu, na een vorstelijke lunch met moeders de vrouw, maar eens een potje discgolf gooien als beloning.
Zoals vele anderen vast al gezegd hebben: Hublot
Trots. En groeten aan de delicious Ms. FatC.
Wanneer je die ook nog zou doen, ben je pas klaar met lezen NA het weekend, en dat kan natuurlijk niet.
Maarre wel knap hoor dat je al die moeite neemt op zo`n simpele vraag.
Zowiezo niet meer dan 3 wijzers svp, liever ook geen datum.
Het wordt grimmiger.
Valt mee, was een ongelukje.
Is dit het nieuwe Hoe dan?!
Veel Breitling, ik vind ze best knappe horloges maken maar nadat men Colt amper 30uur haalde vd 48 eegerde ik me al. Natuurlijk 1 zwaluw maakt de lente niet maar werd gewoon afgewimpeld met een “kan niet” bij de verdeler. Nu ja voor mij kan een breitling dan ook niet meer.
Qua Breitling heb ik dat gehad met hun quartz uitvoeringen, maar na ruim 20 jaar ‘it started to grow on me’ en ondertussen heb ik er 2 en ben er blij mee en vind ze schitterend!
De B1
De Aerospace
zware horloges, te grote horloges ( boven 41mm ) automaten.
Die mening veranderd als je een pols hebt van 21cm
- Alles met een “externe” draaiende bezel, maakt het horloge te lomp en dik. Een interne bezel a la Longines Legend Diver trek ik wel, maar 95% van de duikers/GMTs valt af.
- Chrono’s met 3 subdials, maakt het horloge te cluttered en druk. Twee subdials bij de 6 en 9 of 12 en 6 trek ik wel.
Dus ja, bijna geen duikers en iets meer chrono’s mogelijk, het zal je niet verbazen dat mijn collectie voornamelijk tool- en dresswatches bevalt.
-
horloges boven 38,5mm, draagt te lomp en groot. 36mm is perfect voor mij, maar 33/34mm kom ik mee weg.
Case in point:
-
bijna niet te voorkomen, maar datumschijven waarvan het font totaal niet overeenkomt met de stijl van het horloge. Ik kijk met name naar Seiko daarvoor, en weer naar Junghans en Echo/Neutra hoe het wel kan.
-
subdials die niet “recht” in de kast staan, zie de nieuwe Citizen Zenshin titanium hoe het niet moet.
Waarom die small seconds op zo’n wonky plek? Zo ongebalanceerd als wat.