Chronometer neem ik aan?
Dit vond ik heel erg belangrijk. En als je dan ook een dun horloge wilt maken is de keuze zeer beperkt. Het uurwerk is maar 2.7mm dun. Zo vaak is de positie vd kleine seconde niet mooi geplaatst.
Dit gaat heel erg leuk worden
100%
Dit, maar dan in 37 of 38mm ± 46 lug to lug
Ook sterk, maar zal tevens geen goedkope zijn. En persoonlijk vind ik het niet het mooiste binnenwerkje.
De Citizen NB1050-59E met een 36mm Super Titanium kast. Zonder datum of anders een zwart datumwiel. Zichtvenster hoeft ook niet persé (dan kan hij nog iets platter )
Lekker eenvoudig!
Ik zou wel een omega planet ocean in 48 of 50 mm willen hebben! De 45.5 ziet er ook al mooi uit, maar groter is op mijn pols van 20.5cm denk ik nog mooier!
Plaatje voor de sfeer:
Cartier Tank Must met een effen salmon wijzerplaat ipv zwart.
Als het dan ook nog een solarbeat kan zijn, helemaal top
De Rolex Deepsea Challenge al eens overwogen? :- )
Lijkt me een mooi maatje voor jou!
Je maakt me nieuwsgierig… Vanavond even googelen!!!
Groter lijkt me te groot voor je.
1: Ik zou graag de 228235 (everose gold, olive dial) daydate zien in 36mm. Nu bestaat die enkel in 40mm
2: Ik zie graag meer horloges met een linen motief dial. Ik hoop vooral dat Tudor nog eens met een mooie komt :-).
3: Ik hoop stiekem dat Rolex nog eens een divertje van 37 of 38mm uitbrengt. Ik acht de kans klein, maar dromen mag.
4: Ik zou graag de Orient Bambino in een 35mm of 36mm zien
Zo, heb ik m’n hart weer even gelucht
Volledig mee eens!! Alleen dat gaat Tudor nooit doen, omdat het hele idee van “54” dan weg is (het vintage idee).
Ik zag dat Watchdives er wel eentje heeft gemaakt:
De Festina is 48mm en de g shock was 56mm. Zelf ben ik 2 meter, dus ik heb juist altijd het gevoel dat kleine (42mm) horloges mij helemaal niet staan… Kleiner dan 42mm is voor mijn kinderen zeg maar…
Nooit geweten dat Rolex zulke mooie formaten maakte
Onbetaalbaar, maar zeker mooi!!!
Veel te groot voor je pols.