Als je jaaaaarenlang een probleemloos horloge wilt, Citizen ecodrive.
Ja daar zat ik ook al naar te kijken. De prijs valt ook erg mee
Gevestigd in Nederland en zeker betrouwbaar

Oke bedankt!
Als mensen nog tips over horloges, sites of weet ik wat hebben voor mij, ik hoor het graag!!
Mooi! Ik denk dat ik het misschien toch een beetje te druk vind, qua seconden-streepjes
Ik zou zeggen een Vostok, maar ik zie dat deze helaas niet op voorraad is.
Niet stuk te krijgen de Vostoks!
Ik kwam een paar elke Oriënt horloges tegen, kan helaas niet de foto’s delen aangezien ik beginnend gebruiker ben
*leuke
Nou… heb die kapotte liggen.
Moet leren er vanaf te blijven
Wanneer vullen Seiko en citizen hun voorraad aan met nieuw ontworpen horloges? Dan kan ik dat in de gaten houden. Of is dit gewoon zo nu en dan?
Grappig bij die van mij vielen na 3 weken al de lume pips van de wijzerplaat.
Seiko sur307p1, hou je nog veertig piek over voor een mooie leren band. De Seiko sur309p1 is een mooie blauwe variant, maar omdat je die witte DW als voorbeeld gaf…
Saffier glas, 100 meter wr, fijne band, top horloge!
Bekijk Seiko Herenhorloge - SUR307P1 op: https://www.bol.com/nl/p/seiko-herenhorloge-sur307p1/9200000129050023
En al genoemd zijn de Oriënt Bambino en Seiko 5 als automaten, altijd goed. Citizen eco drive, ook top!
Misschien een rare vraag, maar kan je zomaar een stalen band vervangen voor een leren band?
Absoluut, bij de meeste horloges kan dit gewoon, uitzonderingen daargelaten. YouTube heeft genoeg video’s met uitleg hoe dat moet. Je moet wel de juiste maat band kopen, dus de ‘lugwidth’ is belangrijk.
Is meestal tussen de 18 en 22mm.
Ik heb horloges waarbij ik bijna wekelijks wissel tussen staal leer stof of rubber. Net waar ik zin in heb.