Welk horlogemerk kwalitatief goed?

Ja, inderdaad! Bedankt voor je advies!

Je zou ook voor een Maen kunnen gaan. Wat mij betreft prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kijk eens op horlogewatch.nl. Momenteel veel in de aanbieding.

1 like

Leuk om te geven. En ik moet zeggen, toen ik die foto zag van die DW voelde ik ook echt wel dat ik moest ingrijpen. Gelukkig waren anderen me al voor :wink:

Nog een tip (een model werd al geopperd), indien je online iets wilt, een zeer betaalbaar merk met een mooie historie: www.timex.com. Daar staan bijzonder betaalbare en stijlvolle horloges. En dan hoef je niet naar een Aziatisch merk (al zou het me niet verbazen wanneer ze in Azië worden gemaakt… maar dan heb je nog wel de beleving van een Amerikaans klokje).

1 like

Wat denk je hiervan :

https://www.debijenkorf.nl/tissot-gent-xl-horloge-t0992071104800-3921090083-392109008300000?query=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fbrand%3E%7Btissot%7D%2Fcategories%3C%7Bcatalog01_80%7D%26country%3DNL%26chl%3D1%26language%3Dnl%26vt%3Dh4%26fh_sort_by%3D%2Bprijs_na_korting_nl

2 likes

Toppertje! Een mooie Tissot! Zwitsers klokje voor dat geld :ok_hand:

1 like

Hahaha. Toch blijf ik erbij dat het design van die DW mij erg aanspreekt, los van het feit dat de klok technisch niet ‘optimaal’ is

Mooi!! Is het raar als ik zeg dat ik de cijfers kinderlijk vind? Hahaha. Voor mij liever streepjes of Romeinse cijfers

2 likes

Top. Dan zijn we er. Lekkere DW om de pols en knallen met die handel!

Vergeet niet wat kekke kiekjes in de rubriek ‘wat dragen we vandaag’ te plaatsen. We zijn dol op foto’s

Precies de reden om hem om je pols te zien. Met 42 mm en dat donkerblauw bepaald geen kinderachtig ding. Maar dat is mijn mening, terwijl ik ook Romeinse cijfers vaak mooier vind.

Ik ga eerst voor een Seiko of citizen. Daarna kijk ik verder, misschien wel een DW!

Je kunt ook even op vinted kijken voor een tweedehands Seiko 5

Nee kinderachtig ook niet hoor, het spreekt mij gewoon wat minder aan. Los daarvan vond ik het overigens wel een mooi horloge!

Ja ook heel mooi! Ben dit design ook bij een ander merk tegengekomen, weet alleen niet meer welke

Ik ga toch liever de eerste keer voor een nieuw horloge!

1 like

https://www.bol.com/nl/p/frederique-constant-fc-235m4s5-horloge-leer-bruin-o-37-mm/9200000126062307?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Staan er meerdere te koop hier, ruim binnen budget. Met leren band erbij.

Sorry ik had dit niet gezien:

2 likes

Dan had je dus je post kunnen verwijderen maar je had er zeker teveel zoekwerk in zitten :joy::joy:

1 like

Nee, misschien verandert hij van gedachten.

1 like