Welk merk (of specifiek model) voldeed totaal niet aan je verwachtingen?

Van paal naar zaal?

1 like

Damasko DA47 viel me tegen. Start was ook vals door een kastpoot die dunner was dan de overige 3 en een rare vlek in het metaal waarvan ze bij Damasko zeiden dat ze er bij de eerstvolgende servicebeurt naar zouden kijken, over 5 jaar dus :confounded:

Ah, ik begrijp. Dan maar: ā€˜van strand tot sterrenrestaurant’

5 likes

Dat was bij mij laatst een kickstarter project. Het Hamtun h1 project was een super groot succes op kickstarter en haalde 700% van zijn oorspronkelijke doel. Na ruim 7 maanden wachten kwam het horloge binnen. Doos open gedaan, gekeken en meteen weer dicht en verkocht. Gelukkig was de prijs niet bijzonder hoog, maar wel jammer. Zeker na al dat wachten.
Hij is bijzonder fotogeniek, maar een typisch geval van net niet…

Totaal geen feeling, het titanium voelde haast plastic aan en de rubberen band kon na eenmaal op maat gemaakt te zijn niet meer aangepast worden. (dit moest door in het rubber te knippen, in de sluiting kon je hem dan nog wel een paar plekjes verstellen, maar eenmaal geknipt niet meer te corrigeren dus…)

1 like

Volgens mij komt dit vrij veel op kickstarter: Teleurstellende eindproducten(als ze er al komen) , niet enkel bij horloges trouwens.
Jammer, want het concept van kickstarter was ooit zo mooi :unamused:

Ben je serieus?

ik wil echt een keer een MM300 om de pols hebben, ik hoor er alleen maar topdingen over.

1 like

Er zijn ook wel succesvolle projecten zoals die Meccaniche Veneziane. De recenties van de Hamtun waren en zijn nog steeds wel heel goed hoor. Heb weinig negatieve dingen gelezen, maar het is hem helaas niet voor mij.

1 like

Mooi ding, maar ik moet bekennen dat ik nou ook weer niet zo iets had van wow. De sumo stond aardig zn mannetje tegen de MM300 vond ik.

1 like

Ben dan wel benieuwd hoe jij het woord ā€œhorlogeā€ uitspreekt. Ik ben zelf dol op ā€œreloosjeā€ …

1 like

In ieder geval beter dan ā€˜klokkie’.

2 likes

dat wordt hem!

1 like

Ja ik ben serieus. De afwerking van de kast, handset en bezel is subliem

Wat een prachthorloge, compliment waardig!

1 like

Bij mij deze,toen de doos open ging dacht ik eerst what the huh?
Bling bling,schitteren en loodzwaar.
Probeer er stug een verhouding mee te krijgen,vrijdag mag ie weer mee op pad.

Pracht klok toch ? ware het niet dat ik een abnormale afkeer heb van de 5 op de plaat.
Net zoals de X op de nieuwe platen.
Ik weet het, raar en subjectief, maar ik kan er niets aan doen. :blush:

3 likes

U[quote=ā€œwatchagain, post:55, topic:114770ā€]
Pracht klok toch ?
[/quote]

Daarom probeer ik er ook een klik mee te krijgen :grin:
Komt misschien ook omdat het een ā€œsoort vanā€ duiker is,had ik nooit wat mee.

We zien wel,anders gaat ie op blauw tbv fondsen voor een Stowa Marine

Toen ik deze zag sloeg m’n hartje over :sunglasses:

2 likes

Deze deed het ook totaal niet voor mij. Na twee weken weer verkocht.

Van strand naar restaurant is een alliteratie?

Edit: laat maar. Mosterd na de maaltijd. Dat allitereert trouwens wel :wink:

1 like

Het is toch: van het strand via het restaurant naar het bordeel?
Of is dat weer een andere dimensie?

1 like

(Pa)alliteratie :joy: Zit er toch een zeker ritme in

2 likes