Welke grail watch kiezen jullie? (+-10k)

Tja, ga ik toch voor de speedmaster moonphase. :sunglasses:

3 likes

En klaar

12 likes

Zo herkenbaar :joy:

Mooie Marinemaster! Erg leuk model omdat het gelijk bij liefhebbers herkent wordt, en verder niet opvalt!

Maarru, welke vintage Datejust dan?:wink:

1 like

Hele mooie steen! Had die ooit in een chopard zitten. Met gouden snippers erin.

1 like

Tja; als ik zou mogen kiezen zou ik voor deze gaan.
Vind het echt perfect

18 likes

Deze. Maar ik ben te gierig om die te kopen.

7 likes

Welke referentie is dit?

Ik zou beide onderstaande kandidaten nog een keer proberen, al geloof ik eigenlijk niet meer in meermaals eenzelfde horloge kopen.

Uit eigen werk:

3 likes

Een 2913 zit al boven de 10k hoor :slight_smile:

1 like

Ik ben echt fan van Moser. Minimalistisch maar elk onderdeel van dit horloge: kast, uurwerk en wijzerplaat is speciaal en tot in perfectie afgewerkt.
Moser maakt meerdere time only modellen met centrale en decentrale secondewijzer voor onder de 15K. Bij complicaties loopt het (logischerwijs) vlot op.

2 likes

Daarmee bombardeer ik jou en @Bruis tot de connaisseurs van de thread. @Logixa was goed onderweg tot hij evengoed een Submariner noemde, dus die heeft teveel strafpunten veur de titel. :wink:

Het is verbazingwekkend hoeveel eenvormige meuk met zwarte bezeltjes we hier zien als je een bedrag van 10K noemt. Sorry, @ThaPapper. Ik zie net dat je twee eenvormige meukjes met zwart bezeltje postte.

5 likes

Geen probleem hoor en richting dat bedrag lijd ik inderdaad wat aan tunnelvisie. Interessant om me eens af te vragen waar dat eigenlijk vandaan komt. In mijn geval boeiden duurdere duikers me al lang voordat ik van HF had gehoord.:thinking:

2 likes

Nu weet ik niet of je die PAM nog hebt, maar eerlijk gezegd vind ik die mooier dan de twee horloges die je hier pakte. En op Ć©Ć©n of andere manier past die PAM ook bij jou en je motor, als je me die observatie vergeeft. :slight_smile:

2 likes

Nope, de PAM is alweer slachtoffer van flipper neurose geworden maar nu je het zegtā€¦:sweat_smile:

1 like

Jammer. Dat ding maakte echt indruk. Ik heb sindsdien ook absoluut geen grappen meer gemaakt over de Panerai owners club.

3 likes

Doen!

Ik ben klaar, tenzij ik mijn 16710 ooit zonder bijbetaling kan ruilen op een 1803 of een 14790ST.

6 likes

Verdorie. Het is nog sneller gegaan dan ik dacht. Ik kon er een aantal jaren geleden eentje kopen (zonder bezel weliswaar) voor 7k en dat vond ik toen te veel. Achteraf gezienā€¦

Naja, dan verschuif ik mijn aandacht naar maar de 60th anniversary versie.

1 like

Jawel hoor! Dit is de tweede generatie en die vind ja vanaf 9,5k op Chrono :smiley:

1 like