Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

mijn ekster draagt deze en welk horloge ze van mij maar te pakken krijgt…

10 likes

Helaas niks.
Ik probeer haar weleens over te halen om een mooie Rolex Datjust of Air-King te kopen maar het lukt me niet.
Wel vind ze de Tag Heuer Aquaracer Lady quartz mooi met parelmoer wijzerplaat, dus wie weet!?
Die kan ik niet om helaas. :unamused:

2 likes

Deze…

SNZF29…met op verzoek zwart ā€œ5ā€ schildje

3 likes

Leuke seiko , deze kan je af en toe lenen van haar? ik zou hem graag om hebben ook

Mijn vrouwtje draagt deze dag en nacht wordt niet gespaard bij bezigheden ,zie net dat hij schoongemaakt mag worden zodadelijk maar s doen
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/20160501_112449.jpg.html]

[/URL]

2 likes

stijlvol horloge :thumbsup:

mijn vrouwtje doet haar maurice lacroix ook nooit af , poetsen mag ze zelf doen.
ik heb net het aanrecht al gedaan :laughing:

1 like

en voor vele anderen:

vrouwtje

:wink:

3 likes

Vind hem voor mij iets te klein met 37mm…
Maar ik heb een mooi alternatief :wink:

3 likes

@Skyjack

Ik noem mijn vriendin prive altijd wijffie… ze komt uit Rotterdam. :wink:
De aanduiding vrouwtje zie ik niet als negatief , iedereen mag zijn wijffie noemen zoals hij wenst denk ik.

Ik ga ME horloge eff poetsen… knoei wat koffie hier.

1 like

Was geen waarde-oordeel, vond het gewoon opvallend dat dit in dit topic veel terug kwam gezien de ā€˜verhitte’ discussie eerder :wink:

1 like

De eerdere discussie lees ik net , vond ik hilarisch , vandaar de geknoeide koffie :sweat_smile:

2 likes

Ik heb mijn vrouw opgescheept met deze.

4 likes

Erg mooi, vind ik ook wel iets voor mijn vriendin. Eens over nadenken :joy:

Mijn vriendin heeft oa deze

3 likes

Wel laten servicen daarna…? Redelijke kans dat er geen water in gekomen is, maar door het centrifugeren zit de olie nu overal, behalve waar het moet zitten.

Elke goede horlogemaker kan dat uurwerk servicen trouwens. Hoeft-ie niet voor naar Glashuette.

1 like

Jups, direct daarna geserviced… moest ook wel, want de wijzerplaat was 45grad gedraaid in de kast ?! en de kroon hing er bij. Vreemd genoeg was er geen water in het horloge gekomen… bij een goede uurmaker idd,

1 like

wouw :sweat_smile:

wat doe je je vrouw toch aan? , zit ze maar mooi mee opgescheept :smirk:

heel mooi klokje :thumbsup:

2 likes

Sorry voor het ophalen van een oud topic, maar…

Eindelijk heb ik mijn vrouw aan een Seiko! Na de vele regen van de afgelopen week, liet zij zich ontvallen dat ā€œeen waterdicht horloge toch best wel handig isā€¦ā€. Koren op de molen!
Vandaag een Seiko SKX006 voor haar op maat gemaakt, na de bevestiging op haar vraag ā€œdat het toch niet zo’n duur ding isā€ā€¦en dat is het natuurlijk ook niet. Het resultaat…

Dick

13 likes