Het gaat ook over mijn smaak
En ook als businessmodel zou het me tegenstaan en dan vervang ik smaak voor meningen.
Meningen verschillen
Vind het leuk om te lezen dat smaken zo erg verschillen.
Ik zal buiten bepaalde (plak)merken ook geen horloge willen hebben waar iedereen mee loopt, ik zal net voor iets anders gaan. Of net een andere kleurstelling (limited).
Voor zover ik weet zijn er in Nederland ook maar een handvol limited Superoceans in de blauwe kleurstelling geleverd.
Ik sluit op voorhand niets uit.
Ooit gezegd dat ik nooit meer Seiko wilde en nu heb ik er twee.
O ja, niet specifiek merk. Maar horloges met stripfiguren of voetbalclubs op de dial. Ik ben namelijk geen 12 meer.
En nee, ook niet subtiel
En nee, zelfs deze niet.
Dit is ook een dieptepunt
Een horloge met een steigerend Ferrari paard erop, vind ik enigzins wel te pruimen.
Heel wat jaren geleden droomde ik van een Panarai Luminor Ferrari edition.
Die lelijke Hublot Ferrari van een paar posts terug is afschuwelijk, maar als beleggingsklok kan het wel iets zijn. Ondanks dat ik dol ben op verbrandingsmotoren.
Haha, die vind ik dan ook weer super leuk
Trouwens volledig off-topic: ik zat een tijdje geleden in de bios met mân 11 jarige neefje. Af en toe gaan we samen op stap voor een mannendag zoals hij dat noemt Was een Lego ninja film, ik sliep halverwege kon mân aandacht er echt niet bij houden, vraagt hij me na afloop: als je mocht kiezen, welke Lego ninja zou jij dan willen zijn? De blauwe of de rode? Toch super aandoenlijk dat je op die leeftijd nog het idee hebt dat je voor altijd kind blijft
Gewoon lekker dragen die kinderachtige dingen dus. Het grootste deel van je leven mag je al geen kind meer zijn.
(Ik mag van mân vrouw niet meer in mân Cars pyjama slapen trouwens. Ook al zo flauw!)
B&M is een doodnormaal Zwitsers horloge merk. Mischien dat daarom er niet zoveel belangstelling voor is.
Zelf hoeft een horloge merk voor mij niet iets te hebben waarmee het beroemd werd, met 1 uitzondering daargelaten voor Breguet dat het pols horloge uitvond. Verder ook leuk aan Breguet is dat Napoleon, en Sir Winston Churchil een Breguet hadden. Zo kan je worden ingeschreven in het Breguet register in Parijs als je een Breguet bezit die je zelf nieuw hebt gekocht bij een officiële Breguet dealer. Maakt niet uit waar je een Breguet koopt, zolang je het maar doet bij een AD.
Ik heb een Breguet, maar voelde niet de wens om 60% meer te betalen om in dat register opgenomen te wordenâŠ
Geweldig dat u een Breguet bezit. Loopt vast als een speer.
Zelf zou ik best een nieuwe Breguet willen om in het register te komen.
Maar als occasion lijkt het me ook wat. Als ik een Marine 5817 met blauwe wijzerplaat uit 2012 met papieren en certificaat tegenkom in perfecte staat voor een goede prijs, dan skip ik een nieuwe.
Heerlijk. Mijn dochter vroeg onderweg naar het pannenkoekrestaurant ook met heel ernstige blik of ik al wist wat ik (met stroop, je weet wel) op mijn pannenkoek ging schrijven. Daar wil ik nog wel over nadenken, ik kleuter immers ook al zoân 35 jaar. Maar ik houd dat strikt gescheiden van mijn horloges.
Ohhhh this hurts the man⊠deeply.
Ik dacht dat we maatjes waren en dan doe je dit. En vlak daarna zei je dat je een Breitling wil.
Vaak komen mensen wel over een obstakel in een relatie heen, maar ons zie ik alleen verder uit elkaar groeien
Nou ja, better to have loved and lost than never to have loved at all.
Ben nog een groentje in de horlogewereld, maar onderstaande merken zijn (nu al) echt niet mijn ding:
Invicta, Fossil, Hublot, U-boat, G-shock, Richard Mille, Cartier, Jacob & Co, mode / plakmerken (Armani, Guess, Gant, DKNY, Hugo Boss, Hilfiger, Gucci, Michael Kors, Calvin Klein, etc.)
en inderdaad ook alle horloges met stripfiguren / voetbalclubs er op zijn not done voor mij
Maia, de kwaliteit van Rolex is zeker wel oke, en voor een mooie Explorer of Oyster perpetual 39mm Ben Ik wel the porren
Een dresser bouwen, maar dan de kroon van een van die rally modellen er op schroeven.
OT: van die grote hompen staal waar zoân minuscuul Quartz uurwerkje in tikt met giga plastic pasring. Dat herken je aan de buitenkant omdat het datumvenster bijna midden op de wijzerplaat staat.
ohja, en eigenlijk alles wat op watch2day langs komt, vele modemerken zoals net al genoemd en merken als Pionier, DeTomaso, Akribos, August Steiner, Joshua & Sons, Spinnaker, Swiss Legend, Time Code, Thomas Earnshaw
Aaah nee hĂš! Ik ga kijken naar een rollie met een Mickey!
Als ik er nu een vind met Donald tik ik de bin aan! Morgen de dame uitleggen waarom de hobby auto weg moet, een vintage fender op marktplaats staat⊠ik hoop echt dat Han binnenkort een Donald Duck decal op de submariner dial kan gaan wrijffen en de schade mee gaat vallenâŠ
Dat zijn groeipijnen Han. Je wordt volwassen. Goed dat ik je daarbij kan helpen!
Heb je weer stiekem in de leen bakker steigerhout en muurstickers zitten lezen?
Ik ook van jou hoor!
XOXO
Live the life you love and smack the bips you like
Dank!
Breguet loopt prachtig, geweldig gereguleerd, details qua afwerking. De kwaliteit is voelbaar.
Nieuw schrijven ze gigantisch af, dus jong gebruikt zou ik echt met klem aanraden
Ach, sommige modehorloges vallen best mee.
Leren bandje er op en het is goed te doen.