Dit.
Dooddoeners zijn geen discussie.
Wat “dit”?
Ook dat is een subjectief begrip.
Ik respecteer je mening, net zoals jij die van eenieder respecteert.
Waarvoor dank. Ik had van iemand in jouw professie, verdediger van de democratie, ook niet anders verwacht.
De ondergang van een merk.
Nogal respectloos tegenover the real thing om hierop de naam navitimer te plakken.
ben het hier wel een beetje mee eens, Breitling verliest zn eigen smoel.
Deze zou ik dus nooit kopen, echt spuuglelijk.
Oh ja, en U-boat. Verschrikkelijk.
Seiko.
Dat zeg ik niet zomaar, ik heb er een rede voor.
Ik heb 1 Seiko. Die was toen ik die nieuw kocht niet de goedkoopste, maar het was ook geen van een paar honderd euro.
Er zijn ook wel goede dingen over te zeggen, zoals het goed op tijd lopen, en de duidelijke afleesbaarheid.
Het safierglas is erg sterk, en lijkt elke kans op een kras te weren als een ridder die vele veldslagen wint.
Slecht eraan is: De rubberband ging niet lang mee. Daarbij bezit dat ding geen eenvoudige pushpins.
De chronograaf meter houd het bij 10 uur voor gezien. Het niet meer op 12 uur wijzen iriteerd mij enorm als perfectionist.
Slecht instelbare timing functies.
Eerlijk gezegd, ik heb totaal geen klik met mijn Seiko.
Ik bezit een automatische Tissot, waarmee ik in mijn sas ben.
Quartz horloges wil ik niet meer. Dit vooral omdat mijn facsinatie voor mechanische horloges hoog is. Zo heb ik vroeger een handopwind Baume & Mercier gehad, die ik graag bekeek en liet servicen.
Ik weet dat quartz horloges onderhoudsvriendelijk zijn, maar ik mis erin een ziel.
Dat is wel aan het aanbod op chrono24 te zien: op de baselworld 2018 geïntroduceerd, adviesprijs plm 4000, nu al voor plm 3000 bij de officiële dealers.
Nou laten we dan met zn alle op het forum (vintage) Tissot’s gaan kopen!
Ben ook niet echt wild van de nieuwe weg die door Breitling ingeslagen is na de overname, om het netjes te zeggen.
Breitling is overgenomen. Ik hoorde van een juwelier dat het drastisch gaat veranderen. Vlieglogo zou verdwijnen naar zijn zeggen.
Einde van het merk??
Niet overgenomen maar nieuwe CEO aangesteld.
Cvc Capital is toch de nieuwe eigenaar? Of ben ik abuis?
Breitling is zelfmoord aan het plegen… en dat noemt men een nieuwe lijn introduceren.
Geen vleugellogo meer.
Rare bezels.
Erg suf uiterlijk.
Ik vrees dat het daar echt mis gaat.