Als ik ze kon betalen wilde ik deze (ook dan) niet:
Panerai - omdat ik de kastvorm niet waardeer
Hublot - omdat ik niet door een patrijspoort de tijd wil aflezen
Rolex - omdat die niet bij me past
Als ik ze kon betalen wilde ik deze (ook dan) niet:
Panerai - omdat ik de kastvorm niet waardeer
Hublot - omdat ik niet door een patrijspoort de tijd wil aflezen
Rolex - omdat die niet bij me past
Met Breitling heb ik weinig op. Ik ga het horlogemerk niet met de grond gelijk maken, omdat ik er ook geen heb.
Mij is de styling te druk, en vind ik de merknaam niet voldoende Zwitsers klinken. Nou klink Rolex ook niet echt Zwitsers, maar JLC wel.
Een Frans klinkende merknaam, dat trekt mij over de streep het horloge te kopen. Oui!
Très chique.
Maurice Lacroix klinkt ook Frans, maar heeft mijns inziens geen rol gespeeld in de geschiedenis der horlogerie. Baume et Mercier idem dito, ook zo’n niet zeggend merk. Breitling daarentegen heeft het eerste Chronograaf polshorloge op z’n naam staan.
Toch had die Baume & Mercier iets dat me trok toen ik die had.
Nu zou ik zo zonder pardon me een B&M Classima kado kunnen doen. Al zit er een simpel ETA caliber in, swa.
Met chronograven heb ik niets. Dus een Rolex Daytona sla ik over.
grappig, ik vind hem ook 3x niks.
Trap er niet in
Verder een Rolex op een kermisband komt er hier niet in
Die B&M had iets.
En hoe bijzonder is dat voor een uurwerk dat ver onder de klasse zit van Rolex, Panarai, Omege, en JLC.
Mij hetzelfde gevoel geven iets geweldigs te dragen.
Net zo tevreden zijn over een Toyota Auris alsof je denkt dat die auto een Porsche Panamera is. B&M.
En het apparaat, waarmee je hier op het forum zit, waar komt dat vandaan?
Ach, elke keer als ik denk iets uit te kunnen sluiten (Breitling, Rolex, Panerai o.a.) dan is er wel weer een model waarvan de uitzondering mijn regel bevestigd. Ergo; ik sluit NIETS uit
Ennuh, waarom zou je? Jezelf beperkingen opleggen vanwege een merk, da’s best triest, niet?
Ik zit hier op het forum met een apparaat, dat gemaakt is in het land waar je hier in de meeste dorpen een restaurant vind waar nasi met babi panghang kan worden besteld.
Mao was ooit de grote leider van dat land.
Eerlijk gezegd, bestaan er Zwitserse tablets?
Chocolade.
Aevig, Casio, Citizen, Poljot, Oris, Rolex, Seiko, Vostok en nog wat andere.
Man wat een jank topic weer.
inderdaad. Tobelorone.
Dat zijn beide Indonesische gerechten
Dat weet ik.
Algemeen denken de meeste dat het een chinees gerecht is.
Toevallig afgelopen zondag kroepoek gegeten.
Mijn horloge geeft 5 over 12 aan, en de tijd neem ik nauw.
De meeste mensen denken ook dat Swiss Made voor de hoogste kwaliteit in horloges staat. Maakt het nog niet waar
off topic.
Maar nog even een foto bekijken van een Breguet die ik erg mooi vind.