Hehe, ik was al snode plannen aan het smeden om hem jou te ontfutselen.
Nieuw natuurlijk niet. Gebruikt, maybe.
Dan ga ik direct toeslaan…
Vraag me af of bepaalde modellen ook zo afschrijven net als bijv een Aquaracer of Formula 1
Van die Omega ontvang ik graag een linkje onder de 2.5k
Tudor Prince Date Chronograph wellicht?
http://www.filipucci.nl/workspace/images/products/c9fd14f239ab15a74d7ae1a3019a853f.JPG
Kosten volgens mij doorgaans 2x wat TS beschikbaar heeft
Ah oké. Dan kijken wij er anders tegen aan.
5x proberen is wel vaak voor een klok die je weinig doet . Moet zeggen dat ik buiten dit forum nog nooit iemand met een Speedy ben tegengekomen.
Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten! Succes met de zoektocht! Moet toch iets smakelijks te vinden zijn voor jouw budget.
Er komen toch wat mooie chrono’s voorbij hier.
Neig nu weer naar da Tag Heuer 1887, maar is wel een ander uurwerk dan de standaard 7750 dus zullen wel hoge servicekosten zijn…
Hier een foto toen ik hem om had, beauty!
@Jeffreyh1984 de Bulova is echt een mooi horloge. Volgens mij wel erg groot met zijn 45mm…
Ik zou me lekker richten op een van die Zeniths (of die van @Naadloos / @acour_jeroen). Beter wordt het IMO niet in die categorie.
Meten is weten De lugs zijn vrij kort waardoor het nog enigszins meevalt. Ik heb een pols van 17,5cm maar veel dunner moet het ook niet worden hoor… als je uit de buurt van Groningen komt ben je altijd welkom om te komen kijken en passen!
Toevoeging: in die niet vintage categorie.
Deze is ook mooi! Heb je hem zelf? En flink binnen budget haha
Super die LE seiko chrono’s… Zouden er nog enkele van die 1000 stuks beschikbaar zijn…?
Erg mooi ja!
Ik heb hem niet, en ook nog nooit gehad. Ik durf gewoon de trekker niet over te halen…
Ja via Tag Heuer wel.
Een simpele Valjoux 7750 chronograaf kan je ook nog veel goedkoper service bij een andere horlogemaker.
De Calibre 1887 kan je volgens mij alleen service bij tag Heuer zelf. Correct me if I am wrong!
Dan is het verschil toch al gauw een paar 100 euro.
En dat houdt me dus een beetje tegen…