Welke NA?

De Tissot Gentleman is wat lomp op de pols, net te groot en te hoog. De VHP is mega precies als dat je aanspreekt is er weinig beters. In Juli komt deze PRX van Tissot, met de automaat en perfecte styling :

2 likes

+1 :+1: voor de Seiko Presage Sharp Edge.

In wit trouwens ook mooi, vind ik.

1 like

“Toevallig” vorige week de groene uitvoering gezien. Echt wel heel erg mooi, diep groen :ok_hand:t2:

4 likes

Oeh, die is ook wel gaaf, idd! En groen mag natuurlijk niet ontbreken in de collectie! :sunglasses:

2 likes

Ik vind het best mee vallen met lomp. Maar op kleinere polsen misschien net wat te groot. De PRX heeft een geïntegreerde band maakt het horloge iets kleiner.

En nog een van de blauwe plaat :ok_hand:t2:

2 likes

Sorry, vergeten te antwoorden. Van de 3 die je voorstelt de Gentleman. Romeinse cijfers op wijzerplaat vallen bij mij altijd wel af. Dus geen nummer 3. En 1 is leuk voor een quartz gek :grin:

En nog een Baltic als tip op tropic band :ok_hand:t2:

€625

€825 op staal

1 like

Die zijn ook wel weer erg mooi ja. Geen idee waarom, maar had nog niet echt bij Seiko gekeken…:face_with_hand_over_mouth::thinking:

1 like

Oei oei oei, die is ook wel erg mooi ja. Had ook al even met een schuin oog naar de Gentleman in het groen gekeken

1 like

Baltic ook naar gekeken, zeer mooi maar wel weer onder de 40mm. Maar vind het wel een erg mooi horloge, iets groter zou het zeker een serieuze optie zijn voor mij

1 like

Tja, dat zal ik tijdens het passen moeten ervaren. Maar goed om in mijn achterhoofd mee te nemen

1 like

PRX is nu typisch zo’n horloge dat ik zeker kan waarderen, alleen niet voor mijzelf. Absoluut mooi en onderscheidend, maar zie hem niet op mijn pols mooi staan. Squale is ook zo’n horloge dat ik erg gaaf vind, maar waar ik de zeer grote twijfel heb of dit wel wat is voor mij

1 like

Squale 1521 gluur ik ook regelmatig na. Mooie horloges :ok_hand:t2:

1 like