Welke pols draagt jij de uurwerk! Links of Rechts!

Ik wou vandaag van jullie graag horen op welke pols jouw uurwerk gedraagd wordt
Voor mij is dat natuurlijk Links omdat ik ook linkshandig bent :grinning:
En jij !

Links!

Rechtshandigen dragen hun horloge links en vice versa volgens mij.

Dan kun je op je horloge kijken terwijl je met de andere hand de muis bedient, je telefoon checkt of zwaait naar de barman voor nog een Rochefort 10

1 like

Bijde tegelijk : links als gewoon en rechts om een horloge onder een oog te houden :wink:
BD

Wel indrukwekkend :kissing:

Links en ben rechts.

Ik heb altijd links gedragen ,maar als het echt een uurwerk is die mits vb de kroon mij irriteert op mijn pols
dan schakel ik naar :v: dus rechts

NOG een? Ik ken de R10 (te? :wink:) goed, en na twee moet je echt te voet verder of per taxiā€¦

Valt me trouwens op hoeveel mensen het horloge enorm dicht op de hand dragen. Kan te maken hebben met een te los zittende band. Wat dan ongetwijfeld weer cool zal zijnā€¦ :confused: :smile:

1 like

Mooi gezegd hoor

Ik ben linkshandig en draag mā€™n horloges linksā€¦ is ook de meest vlakke pols van de tweeā€¦

Hey Devrim,

Geweldig topic. Ik draag het horloge rechts aangezien ik links ben.

Ga je in dit topic nog een verklaring geven: Dev06 ?

Gr, HJR

Nicolas Hayek from Swatch group

Is ook interessant heb je ze altijd rechts gedraagd ofzo
voor de verklaring is een lang verhaal beter dat ik dat voor mij zelf hou
ondertussen is dat wel recht gezet wacht een antwoord van lucagusta

Hou zou geweldig geweest zijn moest het op de pols 4 maal 4

Mijn beste,

In de rechter zak!! :smile:

Overigens mijn polshorloge draag ik om de linker pols.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Omdat ik rechtshandig benā€¦ links ook handigā€¦ maar het meeste doe ik met rechtsā€¦ draag ik mijn horloges linksā€¦ van grote horloges heb ik geen last van de kroon, omdat mijn 42 mm Instrument 2 de kroon op 4 uur heeftā€¦ en de P1lot One heeft em linksā€¦ .:slight_smile:

Zo natuurlijk is dat echt niet.
De meeste dragen links en zijn rechtshandig. Zoals ik bv.

Links en ben links

1 like

Ligt aan de positie vd kroon
ik vind het bij dikke klokken vaak handiger om de kroon richting elleboog te dragen waardoor je mouw via die kroon (als bruggetje) wat gemakkelijker over het horloge schuift.
Verder is het zowiezo af te raden je horloge op te winden of in te stellen met het bandje nog om je pols ,
want je loopt kans dat je e.e.a. kromtrekt

volgende vraag ā€¦ wie draagt zā€™n horloge aan de binnenkant pols
en waarom, uit nostalgie naar piloten van bommenwerpers / prins Bernhard of sniper films ?

Vroeger droeg ik, ondanks dat ik rechtshandig ben, mijn horloges rechts maar tegenwoordig en na wat gewenning gewoon links.

Ik heb mijn linker arm vernield met sporten: pees afgescheurd en zenuwschade.
Een horloge links geeft binnen een paar minuten pijn, daarom rechts.